سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نکاتی برای کسانی که فرزند دوقلو دارند


نکاتی برای کسانی که فرزند دوقلو دارندسلامانه/ تعداد دوقلوها در آمریکا در 3 دهه گذشته 76 درصد افزایش یافته؛ اما اگر متوجه شدید دوقلو یا بیشتر باردار هستید، چه باید بکنید؟
این چند راه حل می تواند به شما کمک کند:
- سلامتی مادر مهم تر از هر چیزی است. باید غذاهای سالم بخورید و مطمئن شوید آب بدن تان کم نشده. علایمی که بدن می دهد را دست کم نگیرید، مثلا گرفتگی عضلانی را نادیده نگیرید و با دکتر در میان بگذارید.
- احتمالا از هفته بیست و پنجم سنگین و ناراحت می شوید و به ناچار باید زمان کارتان را کم کنید یا اصلا در تخت دراز بکشید.
- بعد از 30 هفتگی، باید هر هفته سونوگرافی کنید تا مطمئن شوید رشد بچه ها مناسب است.
- مادرهایی که دوقلو به دنیا می آورند، 43 درصد بیشتر از بقیه در معرض ابتلا به افسردگی بعد از زایمان هستند. از حالا به فکر کمک گرفتن –مثلا از دوستان یا خانواده- باشید.
- زمان وضع حمل برای دوقلوها هفته سی و هفتم است اما زودتر آماده شوید، چون ممکن است زودتر از انتظار بچه ها را به دنیا بیاورید.
- بعد از به دنیا آمدن بچه ها، سعی کنید برنامه آنها را با هم هماهنگ کنید. مثلا اگر یکی بیدار شد و شیر خواست، آن یکی را هم بیدار کنید تا بالاخره برنامه زندگی دوتای شان با هم هماهنگ شود.
- برای همسرتان وقت بگذارید. احتمال طلاق زوج هایی که دوقلو دارند، بیشتر از بقیه است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: سلامانه


ویدیو مرتبط :
47.از 7تا13 سالگی - نکاتی درباره تشویق و تنبیه فرزند و هماهنگی والدین