آخرین وضعیت فیلم خوب،بد،جلف پیمان قاسمخانی + تصاویر


این روزها فیلمبرداری فیلم خوب،بد،جلف پیمان قاسمخانی در حالی ادامه دارد که آخرین وضعیت آن را از زبان عبدالله اسکندری گریمور این فیلم میشنویم.

عبدالله اسکندری گریمور و تهیه کننده سینما، در خصوص آخرین وضعیت فیلم «خوب، بد، جلف» گفت: حدود 30 درصد از فیلمبرداری این فیلم تمام شده و تدوین آن به صورت همزمان انجام می شود. تا به این لحظه نیز همه چیز طبق برنامه ریزی پیش رفته و راضی کننده بوده است.

عبدالله اسکندری ، عکسهای فیلم خوب،بد،جلف ، گریم بازیگران فیلم خوب،بد،جلف

عبدالله اسکندری گریمور فیلم خوب،بد،جلف

وی در مورد زمان اکران این فیلم بیان کرد: چون محتوای «خوب، بد، جلف» شاد است و معمولا عید نوروز زمان مناسبی برای این گونه فیلم ها خواهد بود، تمایل داریم در همین فصل در معرض دید عموم قرار دهیم. البته باید صبر کرد و دید چه اتفاقی در زمان بندی اکران می افتد. به این جهت هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

اسکندری در مورد علت همکاری با پیمان قاسم خانی به عنوان کارگردان فیلم اظهار داشت: اول به خاطر شخصیت بالای قاسم خانی و بعد به این جهت که او شخصیتی کاربلد و حرفه ای است و ما ترجیح دادیم با شخصیتی این چنینی یعنی کسی که در کار خود از تبحر خاص و بالایی برخوردار است، کار کنیم.

این گریمور با بیان این مطلب که «خوب، بد، جلف» از لوکیشن های متنوعی بهره می برد، عنوان کرد: همه لوکیشن های فیلم در تهران می گذرد و بجز آن هایی که در خبرهای قبلی آمده، از قبرستان ماشین ها نیز استفاده خواهیم کرد. در کل تنوع لوکیشن خارجی و خاص یکی از ویژگی های فیلم است.

سام درخشانی ، پژمان جمشیدی و حمید فرخ نژاد ، گریم بازیگران فیلم خوب،بد،جلف ، ‌ فیلم پیمان قاسمخانیسام درخشانی ، پژمان جمشیدی و حمید فرخ نژاد بازیگران فیلم خوب،بد،جلف

این گریمور در خصوص حضور پررنگ تر فیلم اولی ها در جشنواره فیلم فجر و حمایت هرچه بیشتر از آن ها گفت: اگر به لیست فیلم ها نگاه کنیم اکثر آن ها جوان و جویای نام هستند و حضور آن ها نسبت به نسل های قدیمی پررنگ تر است. حمایت از این بیشتر؟! البته این را به خاطر اینکه خودم قدیمی هستم، نمی گویم. طبق چیزی که همه ما مشاهده می کنیم این حرف را زدم. پس حالا که از جوان ها حمایت شده، آن ها نیز باید قدر این موقعیت ها را بدانند و با قرار گرفتن کنار قدیمی ها از تجارب آن ها استفاده و رشد کنند.

وی افزود: در تمام دنیا این رسم متداولی است که نسل جوان کنار پیشکسوت ها و با تجربه ترها قرار می گیرند و با رسوب کردن تجارب قدیمی ها در خود، می توانند آثار خوب و جذابی را بسازند و ارائه دهند.

اسکندری در پاسخ به این سوال که باید چه کار کرد تا بتوانیم جشنواره فجر و سینما را به نقطه پویایی برسانیم، بیان کرد: اول باید خودمان را اصلاح کنیم؛ چون هر چیزی از خود آدم ها شروع می شود و اگر به درستی انجام شود، نتیجه خوبی خواهد داد. اما اگر قصد اصلاح کردن دیگران هدف اصلی ما باشد، عاقبت سینما آن چیزی می شود که الان شاهد هستیم.

اسکندری در بخش پایانی صحبت های خود اظهار داشت: آرزوی موفقیت و سربلندی برای سینمای ایران دارم و امیدوارم مشکلات از سر سینمای ایران رخت بربندد.

صویری از گریم جدید پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر این روزهای کشورمان توسط عبدالله اسکندری را در فیلم «خوب بد جلف» پیمان قاسمخانی مشاهده می کنید.

 پژمان جمشیدی  ، ‌ فیلم پیمان قاسمخانی ، عبدالله اسکندری

گریم پژمان جمشیدی در فیلم خوب،بد،جلف

در این فیلم علاوه بر پژمان جمشیدی، سام درخشانی، علی اوجی و حمید فرخ نژاد هم ایفای نقش می کنند که می توانید گریم فرخ نژاد را هم در ادامه مشاهده کنید.

حمید فرخ نژاد  ، عبدالله اسکندری ، فیلم خوب،بد،جلف

گریم حمید فرخ نژاد در فیلم خوب،بد،جلف


ویدیو مرتبط :
‫حرف های پیمان قاسم خانی درباره فیلم خوب بد جلف / Khoob Bad Jelf Peyman Ghasem Khani‬‎