ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قضاوت ترکی و فغانی در مقدماتی جام‌جهانی/ داوران کره‌ای به ایران رسیدند


ورزش > فوتبال ملی - سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: داورانی از کره جنوبی دیدار برگشت ایران و ترکمنستان از سری رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را قضاوت خواهند کرد.

دیدار ایران و ترکمنستان فردا ساعت 15:00 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و داوران زیر این بازی را قضاوت خواهند کرد:داور وسط: کیم دانگ جین (کره جنوبی)کمک داور اول: چوی مین بیانگ (کره جنوبی)کمک داور دوم: بنگ گی یئول (کره جنوبی)داور چهارم: عزیز اسیموف (ازبکستان)لازم به توضیح است، دیوید پنانو از فیلیپین به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و محمد حامد السویل از عربستان به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.

دیدارهای ازبکستان - کره شمالی و امارات - تیمور شرقی از سری رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 فردا برگزار می شود و این دو دیدار را داوران ایرانی قضاوت خواهند کرد.

براساس اعلام فیفا دیدار ازبکستان و کره شمالی فردا ساعت 16:30 به وقت تهران در تاشکند برگزار می شود و علیرضا فغانی به عنوان داور وسط، رضا سخندان و محمدرضا منصوری به عنوان کمک داوران وی و موعود بنیادی فر به عنوان داور چهارم قضاوت این دیدار را بر عهده خواهند داشت.همچنین دیدار امارات و تیمور شرقی نیز فردا ساعت 17:45 به وقت تهران در ابوظبی را محسن ترکی به عنوان داور وسط، محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان به عنوان کمک داوران وی و حسن اکرمی به عنوان داور چهارم قضاوت خواهند کرد.

258 43


ویدیو مرتبط :
ایران-کره جنوبی (مقدماتی جام جهانی 2010)