زومجی: ۱۰ پیش‌بینی در مورد بازی GTA 6


اگر طرفدار جی‌تی‌ای هستید حتما می‌دانید راکستار هرچند‌سال یکبار نسخه‌ای بزرگ و عالی از این سری ارائه می‌کند. حالا پس از گذشت چند سال از GTA V کم‌کم نوبت به GTA VI می‌رسد. زومجی در مقاله‌ای به ۱۰ پیش‌بینی داغ از این بازی پرداخته که یکی از یکی هیجان‌انگیزتر و جالب‌تر است.

جی‌تی‌ای ۵ یک بازی چند پلتفرمی است که در اواخر دوره پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360‌ عرضه شد، چند ماه پس از آن در اوایل عرضه کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برای این دو کنسول نسل جدید و پس از آن نیز برای کامپیوتر‌های ویندوزی عرضه شد. به دلیل برنامه‌ریزی برای اجرای بازی روی چندین کنسول بخش‌هایی از گیم‌ پلی، مکانیک و بخش‌های فنی بازی در هنگام توسعه‌ی بازی به صورت اجتناب ناپذیر قربانی شدند. با این‌همه بازهم GTA V‌ به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های نسل حاضر تبدیل شد و از نظر گیم‌پلی و گرافیک جوایز زیادی دریافت کرد. حال با توجه به این توضیحات تصور کنید GTA‌ بعدی چه خواهد بود! شایعات زیادی در مورد ویژگی‌های بازی بعدی سری GTA‌ به گوش می‌خورد که از جمله آنها می‌توان به شنیده‌های بخش تنظیمات بازی، داستان و خصوصیات فنی آن اشاره کرد. برترین شایعات شنیده شده را به صورت لیستی برای شما آماده کرده‌ایم که شما نیز در جریان ویژگی‌های احتمالی جدید GTA VI قرار بگیرید.

برای مشاهده کامل مطلب ویژگی‌های احتمالی GTA VI چه خواهند بود؟ به زومجی مراجعه کنید.

GTA VI

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.


ویدیو مرتبط :
ماد شخصیت هالک برای بازی GTA V - زومجی