سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان البرز برگزار می شود


احسان نصیری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این طرح با توجه به اهمیت موضوع می توان آموزش و فراگیری امداد و کمکهای اولیه ، مقابله با حوادث و کاهش اثرات آن را بین دانش آموزان و تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر را نهادینه کرد.
وی با بیان اینکه این جمعیت در طول سال با طرحهایی از جمله طرح دادرس با شعار دانش آماده در روزهای سخت وهمچینن طرح رفاقت مهر ویژه جوانان شاخه آزاد و دانشجویان اجرا می نماید افزود در مانور 8 آذر نیز نحوه صحیح پناه گیری و خروج صحیح به دانش آموزان آموزش داده می شود .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خاطر نشان کرد : این مانور به صورت نمادین در هشت نقطه از جمله نواحی چهارگانه آموزش و پرورش در شهرستان کرج، مدارس مهاجر، شهید رحیمی، قلعه چی و حضرت زینب کبری و در شهرستان ساوجبلاغ مدرسه جلال آل احمد و در شهرستان اشتهارد مدرسه ی 1 خرداد و در شهرستان نظرآباد هنرستان چمران و همچنین مدرسه راهنمایی شهید رجایی در شهرستان طالقان با تجهیزات و امکانات خاص امداد رسانی انجام می شود .
وی در پایان با اشاره بر اینکه آمادگی ، پیشگیری و مقابله بهتر از درمان می باشد بر لزوم فراگیری آموزش امداد وکمکهای اولیه جهت تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر تاکید کرد.
2098/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مانور ایمنی و زلزله در مدارس شهرستان كوثر برگزار شد