سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



شوهرم با حرف هایش اذیتم می کند


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 09:38

شوهرم با حرف هایش اذیتم می کند

خراسان/ خانمی 21 ساله هستم. 2 سال است ازدواج کرده ام؛ خانه دارم. شوهرم کارگر است. از همان اول بددهن و غرغرو بود، شوهرم را خیلی دوست دارم ولی خیلی با حرف هایش اذیتم می کند. هر چه کوتاه می آیم فایده ای ندارد. به نظر شما طلاق بگیرم؟
با سلام خدمت شما مخاطب گرامی. به طور قطع هیچ مشاوری حق ندارد درباره سرنوشت شما تصمیم بگیرد و به شما در یک کلام بگوید که طلاق بگیرید یا خیر. در واقع ما به عنوان مشاور فقط می توانیم سطح آگاهی شما را افزایش دهیم تا انتخاب بهتری داشته باشید و در نهایت این شما هستید که برای آینده خود تصمیم می گیرید.
به نظر می رسد همسر شما از ابتدا چنین ویژگی هایی داشته است یعنی قبل از ازدواج هم بددهن و غرغرو بوده است و شما با پذیرش این واقعیت با وی ازدواج کرده اید؛ البته ممکن است نظرتان این باشد که قبل از ازدواج نتوانسته اید تشخیص بدهید. به هر حال این واقعیت را باید پذیرفت که ویژگی هایی که به تدریج در انسان شکل می گیرد، به تدریج هم می توان آن ها را حذف کرد و یک شبه قابل اصلاح نیستند.
عشق تان زندگی تان را نجات می دهد
در بخشی از صحبت های خود گفته اید هرچه کوتاه می آیید، فایده ای ندارد ولی واقعا آیا کوتاه آمدن راه حل مناسبی است و می تواند رفتار دیگران را تغییر دهد و شما را به سرانجام مطلوب تان برساند؟ در پیامک تان گفته اید شوهرم را خیلی دوست دارم و این برگ برنده ای است که شما را امیدوار می کند تا به فکر حفظ آشیانه خود باشید چراکه عشق و علاقه در زندگی مشترک عامل مهمی برای تداوم آن است. البته برای حل مشکل تان از شما می خواهم نکاتی را که در ادامه می آید مدنظر قرار دهید.
خودتان اجازه داده اید؟!
یک واقعیت مهم در زندگی را فراموش نکنید و آن این که ما ممکن است نتوانیم شخصیت افراد را تغییر دهیم؛ اما می توانیم رفتارشان را در برخورد با خودمان تغییر دهیم؛ یعنی به طور مثال یک مرد ممکن است رفتار خوبی با اعضای خانواده اش نداشته باشد؛ اما با مدیر اداره اش بسیار خوش رفتار باشد چرا که مدیر هیچ گاه این اجازه را نمی دهد تا با او بدرفتاری شود. آیا شما اجازه داده اید با شما بدرفتاری شود؟ به جواب این سوال کمی فکر کنید.
حقوق تان را به شوهرتان بگویید
حقوق خودتان را بشناسید و به همسرتان یادآوری کنید؛ برای مثال با گفتن این جمله: «شما حق نداری به من بی احترامی کنی» یا «دوست ندارم همسرم به من توهین کند» به همسرتان نشان دهید که حقوقی دارید و دوست ندارید شوهرتان این حقوق را زیر پا بگذارد. همچنین احساس ضعف و ترس را کنار بگذارید. اگر ترس از دست دادن چیزی را داشته باشید از حقوق خودتان صرف نظر خواهید کرد. بعضی اوقات ترس از برخورد کردن با فردی که به شما بی احترامی کرده است، باعث می شود دفعات بعد رفتارش را با جسارت بیشتری تکرار کند.
جملات همسرتان را اصلاح کنید
گفته اید شوهرتان بددهن است. اغلب بددهنی افراد همراه با عصبانیت است؛ برای مثال بعد از شنیدن یک جمله زشت از همسرتان این گونه پاسخ دهید: «وقتی این طور با من صحبت می کنی، نشان می دهی که از دستم عصبانی هستی اما منظورت را متوجه نمی شوم» یا «منظورت این است که ...». این جملات باعث می شود شوهرتان متوجه این موضوع شود که حرف های زشت، توجه شما را بیشتر جلب نمی کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
‫شوهرم فرانسوی است آیا اشکالی دارد من با دخترم به انگلیسی و پدرش فرانسه با او حرف بزند‬‎