دفتر موسیقی ارشاد: «حمید حامی» نشان درجه یک هنری ندارد


دفتر موسیقی ارشاد: «حمید حامی» نشان درجه یک هنری ندارد

مهر/ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار خبری مبنی بر اعطای نشان درجه یک هنری به حمید حامی خواننده موسیقی پاپ به جهت برگزاری کنسرتی در تالار وحدت تکذیبیه‌ای را منتشر کرد.
دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار خبری در رسانه ها مبنی بر اعطای نشان درجه یک هنری به حمید حامی خواننده موسیقی پاپ به جهت برگزاری کنسرتی در تالار وحدت تهران تکذیبیه‌ای را منتشر کرد.

در متن این تکذیبیه آمده است:

«در پی انتشار خبر اعطای نشان درجه یک هنری از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آقای حمید حامی که در سایت ها و بعضی رسانه ها انتشار یافته است، روابط عمومی دفتر موسیقی ضمن تکذیب این خبر و برای روشن شدن اذهان عمومی اعلام می دارد:

اعطای نشان درجه یک هنری به هنرمندان اساسأ توسط دفتر موسیقی انجام نمی پذیرد و شورای موسیقی این دفتر، کیفیت اجراهای موسیقی را درجه بندی می نماید. به این ترتیب از نظر این شورا ممکن است اجرایی واجد شرایط «درجه یک» باشد و اجرای دیگری از همان خواننده و یا گروه، کیفیت لازم را برای احراز عنوان «درجه یک» نداشته باشد.

ایشان نیز برای اجرا در تالار وحدت تقاضا داشته اند که از سوی شورای موسیقی واجد شرایط اجرا در این تالار تشخیص داده شده است و این به معنای اعطای نشان درجه یک هنری به ایشان نیست.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
هدیه گروه مشاوران حامی به معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی