سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چاقوکشی یک داعشی در متروی لندن + عکس و فیلم


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته‌نامه ساندی تلگراف، یک مرد مسلح به چاقو در حالی که فریاد «این برای سوریه است ... خون‌ها ریخته خواهد شد» سر داده بود، طی یک حمله تروریستی در متروی لندن یک مرد را به شدت زخمی کرد و دو تن دیگر را مجروح کرد.

اسکاتلندیارد اعلام کرد که این حمله را که روز گذشته در ایستگاه لیتون‌استون در شرق لندن رخ داد به عنوان «یک حادثه تروریستی در نظر می‌گیرد».

از زمانی که  لی ریگبی، تفگندار نیروی دریایی انگلیس در 22 مِی سال 2013 کشته شد، این اولین حمله تروریستی در خاک انگلیس است.

روز گذشته، پس از اینکه این فرد در حوالی ساعت 7 بعد از ظهر با چاقو به افراد حاضر در مقابل بلیط‌فروشی حمله کرد، پلیس به محل فراخوانده شد.

گزارش این حمله دقیقا ساعت 07:06 بعد از ظهر اعلام شد، پس از آن نیز فرد مهاجم به سوی گیت خروجی رفت و دوربین‌ها نشان می‌دهند که وی دیگر افراد را با چاقو تهدید می‌کند.

در فیلمی که یکی از مسافران با موبایل خود از این رخداد گرفته است، زمانی که فرد مهاجم می‌خواست به یک فرد دیگر حمله کند یک افسر پلیس همراه با شوکر به محل حادثه می‌رسد.

در این فیلم شنیده می‌شود که افسر پلیس پیش از اینکه وی را با شوکر هدف قرار دهد به وی می‌گوید «آن را بینداز، احمق آن را بینداز».

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
چاقوکشی یک داعشی در متروی لندن