ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی: افشارزاده هزینه‌های بیمارستان مرحوم احدی را تقبل کرد/ از خبر درگذشت او متاثر شدم


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، پرویز مظلومی با ابراز تاسف از درگذشت مرحوم رضا احدی گفت: بدون تردید درگذشت رضا احدی خبر بسیار بدی برای فوتبال ایران و جامعه ورزش بود. بعد از شنیدن این خبر بسیار ناراحت و متاثر شدم و شرایط خوبی نداشتم. رضا خیلی زود از میان ما رفت و امیدوارم خداوند روح او را در آرامش قرار دهد. برای خانواده محترم او هم از خداوند متعال طلب صبر دارم.

وی افزود: هیچ کدام از ما دوست نداریم درگذشت یکی از پیشکسوتان و اهالی فوتبال را ببینیم اما وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، وظیفه و مسئولیت حکم می‌کند تا در مراسم او شرکت کنیم. رضا احدی هم همینطور است و به همین دلیل تمرین چهارشنبه را لغو کردیم تا در مراسم درگذشت او شرکت کنیم.

سرمربی استقلال گفت: باید تشکر ویژه‌ای از افشارزاده داشته باشم، وی هزینه بیمارستان مرحوم احدی را متقبل شده اند. باشگاه استقلال در مشکلات مالی قرار دارد ولی افشارزاده هزینه‌های بیمارستان و مراسم درگذشت مرحوم احدی را بر عهده گرفته است. این امر نشان دهنده احترامی است که باشگاه برای بازیکنان قدیمی خود قائل می‌شود. شاید خود افشارزاده راضی نباشد که اینها را به زبان آورده‌ام چون خودش این مسئله را نگفته اما کار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/659CER


ویدیو مرتبط :
‫افشارزاده: به مظلومی گفتم از علی ضیا بگذرد /تیتر یک روزنامه های ورزشی دوشنبه 11 آبان ماه‬‎