ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خاکپور: در بازی با سوریه، سازمان دفاعی ما به خوبی جواب داد


به گزارش خبرگزاری فارس، محمد خاکپور سرمربی تیم ملی فوتبال امید در خصوص آغاز رقابت های قهرمانی آسیا و برد مقابل سوریه گفت:ابتدا این پیروزی را به مردم ایران، بازیکنان و اعضای تیم امید تبریک می گویم. همانطور که قبلا هم گفتم بازی اول در چنین تورنمنت هایی سخت و حساس است که خوشبختانه با تلاش و زحمات بچه ها با نتیجه همراه بود و توانستیم شروع خوبی داشته باشیم.

خاکپور در ادامه به دو نیمه متفاوت تیم ایران اشاره کرد و گفت:به دلیل جوانی و استرسی که بازیکنان داشتند در نیمه اول نتوانستیم تیم همیشگی باشیم و با وجود موقعیت هایی که داشتیم، کنترل بازی در اختیار ما نبود. اما با صحبت هایی که بین دو نیمه انجام شد، در نیمه دوم استرس بچه های ما کمتر شد و بازی روان تری انجام دادیم و توانستیم از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم.

خاکپور ادامه داد: با اضافه شدن میلاد کمندانی در نیمه دوم، ریتم و نظم بازی تیم ما تغییر چشمگیری پیدا کرد. ضمن اینکه میلاد محمدی و مهدی ترابی نیز در نیمه دوم شرایط خیلی بهتری پیدا کردند و تاثیرگذار ظاهر شدند. ارسلان مطهری هم که مثل همیشه با تلاش مثال زدنی خودش به تیم ما انرژی مضاعفی داد تا در مجموع برنده بازی باشیم.

خاکپور در خصوص شرایط بدنی بازیکنان گفت: خوشبختانه بازیکنان ما به لحاظ بدنی آمادگی خوبی دارند و کاملا در شرایط مسابقه هستند.البته نباید فراموش کنیم که تورنمنت سنگینی پیش روی ماست و هر سه روز یک بازی انجام دادن قطعا باعث تحلیل رفتم توان جسمانی بازیکنان می شود. با توجه به اینکه سوریه اولین بازی ما در مسابقات بود، یک مقدار دیر اقدام به تعویض کردیم اما قطعا در بازی های آینده بصورت چرخشی از بازیکنان استفاده خواهیم کرد تا با فرسایش توان جسمی مواجه نشویم.

سرمربی تیم امید با تمجید از عملکرد خط دفاعی تیمش در بازی با سوریه گفت: مسابقات غرب آسیا به هماهنگی خط دفاع، دروازه بان و هافبک دفاعی ما کمک کرد. خوشبختانه در بازی با سوریه، سازمان دفاعی ما به خوبی جواب داد. روزبه چشمی و محمد دانشگر شناخت و هماهنگی خوب و کاملی از هم دارند و به درستی وظایف خودشان را در زمین اجرا می کنند. وحید حیدریه کن در تیم باشگاهی اش کمتر فرصت بازی پیدا می کند، بهترین فرصت را برای نشان دادن توانایی هایش پیدا کرده و در بازی دیروز نمایش قابل قبولی در دفاع چپ داشت. ضمن اینکه علی عبدالله زاده هم با بازی خوبی که انجام داد ، ثابت کرد که می تواند دفاع راست مستحکمی برای تیم ملی امید باشد.

سرمربی تیم ملی امید با اشاره به تاثیر روانی برد مقابل سوریه اظهار داشت:برد مقابل سوریه به لحاظ روانی تاثیر مثبتی روی تیم ما داشت. ضمن اینکه بازتاب این برد در روزنامه های قطری نشان از ترس و نگرانی حریفان ما دارد.اما به هر ترتیب بازی با سوریه تمام شد و باید به فکر بازی با قطر باشیم.

خاکپور در خصوص بازی مقابل قطر میزبان گفت:قطر تیم خوب و قدرتمندی است که نمایش خوبی مقابل چین داشت و باخت مقابل این تیم را به برد تبدیل کرد‌. تمام تمرکز ما برای کسب سه امتیازی بازی با قطر است و امیدواریم که با کسب پیروزی، صعود ما به مرحله حذفی قطعی شود و بازی سوم ما جنبه تشریفاتی پیدا کند.

خاکپور در پایان خاطرنشان کرد:در حال حاضر تمام تمرکز ما به تک بازی هایی است که پیش رو داریم و در خصوص اینکه در مرحله حذفی با چه تیمی روبرو خواهیم شد به موقع و زمان خودش فکر خواهیم کرد و برنامه ریزی خواهیم داشت. قطعا با توجه به توانایی، پتانسیل و قابلیت هایی که بازیکنان ما دارند اگر روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم، موفق خواهیم شد و نیازی نیست به این موضوع فکر کنیم که حریف مقابل ما چه تیمی است.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/NBZ8VE


ویدیو مرتبط :
انیمیشن جواب خوبی را با خوبی بدهیم