گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



اعتراض بی پاسخ فعالان گردشگری به تقویم نمایشگاهی


با وجود آنکه بارها به نبود برنامه مدون درخصوص برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها در فصول پرمسافر اعتراض کرده ایم اما این امر مورد توجه مسوولان قرار نگرفته و همچنان شاهد برگزاری همایش های متعدد در فصول پرمسافر هستیم.

"رئیس جامعه هتلداران ایران"

به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی، جمشید حمزه زاده افزود: «این امر تا جایی پیش رفته که در حال حاضر در اردیبهشت ماه شاهد برگزاری بیش از 10 همایش، کنفرانس و نمایشگاه به طور همزمان در تهران هستیم. این سبب شده ظرفیت هتل ها تکمیل شود و حتی هتل های یک ستاره نیز جایی برای اقامت گردشگران خارجی نداشته باشند.»

به گفته وی، روزانه چند مورد تماس برای پیدا کردن ظرفیت خالی برای اقامت گردشگران خارجی وجود دارد اما نمی توان پاسخ مثبت به آن داد.

رئیس جامعه هتلداران ایران یادآور شد: «اردیبهشت فصل پر مسافر برای تهران و بیشتر شهرهای کشور است و باید امکانات و شرایطی ایجاد کرد تا به توسعه گردشگری ورودی بینجامد نه آنکه با پر کردن ظرفیت ها جایی برای اقامت گردشگران خارجی باقی نماند.»

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
اعتراض صلح آمیز فعالان مخالف اجلاس G20 به شکل زامبی‌های خاکستری