مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



محکومیت به زندان عربستانی که از داعش حمایت کرد


دادگاه کیفری ریاض یک تبعه عربستانی را به اتهام حمایت از گروهک‌های تروریستی داعش و القاعده در شبکه‌های اجتماعی، به ۷ سال زندان محکوم کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، دادگاه کیفری ریاض یک تبعه عربستانی را به اتهام حمایت از داعش و القاعده در شبکه‌های اجتماعی، به هفت سال زندان محکوم کرد.

روزنامه سعودی «عکاظ»، در شماره روز دوشنبه (امروز) نوشت که این تبعه عربستانی در صفحه توییتر خود اخبار گروهک تروریستی داعش را منتشر می‌کرده و با حمایت از تروریست‌ها و گروهک‌های تروریستی به امنیت ملی عربستان آسیب زده است.

این فرد همچنین با تعدادی از تروریست‌های وابسته به داعش که در سوریه حضور داشته‌اند از طریق برنامه گفت‌وگوی ویدیویی «اسکایپ» در ارتباط بوده است و به افرادی که به اتهام دست داشتن در اقدامات تروریستی تحت پیگرد قانونی بوده‌اند کمک کرده است.

این حکم در حالی صادر شده که طی یک هفته گذشته عربستان برای مقابله با عناصر وابسته به داعش دو عملیات جداگانه در دو منطقه «مکه» و «طائف» اجرا کرده است.

طی چند سال گذشته ریاض اقدام قاطعانه‌ای درباره تروریست‌هایی که از این کشور به سوریه و عراق اعزام شده بودند انجام نداد؛ نتایج سهل‌انگاری درباره ترویج افکار افراطگرایانه در این کشور به ضرر شهروندان شیعه عربستانی تمام شد.

با وجود اینکه سال گذشته چندین مسجد و حسینیه شیعیان هدف حملات تروریستی قرار گرفت تنها بعد از حمله عناصر داعش به یک مرکز امنیتی، ریاض اقدامات علیه عناصر نزدیک به داعش را افزایش داده است.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
تظاهرات مردم تهران در محکومیت رفتار مأموران عربستانی