سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نتایج مرحله نهایی لیگ مسابقات ربوکاپ آزاد ایران 2016


نتایج مرحله نهایی لیگ مسابقات ربوکاپ آزاد ایران 2016خبرآنلاین/ در یازدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران 2016 در لیگ ربات‌های انسان نما تیم‌هایی از انگلیس، آلمان و ایران با یکدیگر به رقابت پرداختند.
یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران 2016 از روز دوشنبه، 16 فروردین ماه با رقابت تیم‌های دانش‌آموزی در نمایشگاه بین‌المللی کار خود را آغاز کرد.

در این دوره 625 تیم ثبت نام کردند که از این تعداد 320 تیم به این دوره از رقابت‌ها راه یافتند. از این تعداد 306 تیم ایرانی و 14 تیم خارجی از کشورهای کانادا، انگلیس، آلمان، چین، امریکا، پرو، افغانستان، کره جنوبی و هلند است.

یازدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران دارای 22 لیگ دانش آموزی و دانشجویی است که شامل لیگ‌های شبیه ساز فوتبال دو بعدی، لیگ شبیه ساز فوتبال سه بعدی، فوتبالیست کوچک، فوتبالیست انسان نما، شبیه ساز امداد، امدادگر مجازی، امدادگر، ربات صنعتی، ربات مین‌یاب کنترل از راه دور، ربات مین‌یاب هوشمند اندازه کوچک، ربات مین‌یاب هوشمند اندازه متوسط، ربات مین‌یاب، لیگ ربات پرنده، زیر دریایی و لیگ‌های دانش آموزی می‌شود.

در دور نخست این رقابت‌ها در مرحله مقدماتی نتایج ذیل به دست آمد:

لیگ مین یاب

در لیگ ربات مین یاب خودکار 14 تیم به رقابت پرداختند و تمامی تیم‌ها به مرحله بعد راه یافتند.

در مرحله مقدماتی اول لیگ مین‌یاب دستی، تیم پاسارگاد از دانشگاه امیرکبیر هزار امتیاز، تیم SRC از دانشگاه آزاد تبریز 900 امتیاز و YRA از دانشگاه آزاد یزد با 700 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌‍‌ها قرار گرفتند.

لیگ ربات انسان نما

در لیگ ربات‌های انسان نما تیم‌هایی از انگلیس، آلمان و ایران رقابت کردند که تیم famanaid از کشور آلمان در رقابت با تیم boldheatts از کشور انگلیس 5 امتیاز کسب کرد.

نتایج لیگ فوتبال آزاد دانش آموزی

در مرحله مقدماتی مصاحبه و چالش فنی لیگ فوتبال آزاد دانش آموزی، تیم sadrarobot اول، تیم HELLI AFRA ، دوم و در «راند» یک این لیگ نیز تیم HELLI AFRA موفق به کسب رتبه اول، تیم FIRMA F6 رتبه دوم و تیم نقش جهان حائز رتبه سوم شدند.

در «راند»دو این لیگ تیم HELLI AFRA درجایگاه اول، تیم AMOS در جایگاه دوم و تیم CYRUS IMMORTALS در جایگاه سوم نشستند.

در «راند» سوم این لیگ تیم HELLI AFRA حائز رتبه اول، تیم CYRUS IMMORTALS رتبه دوم و تیم نقش جهان حائز رتبه سوم شدند.

در بخش مصاحبه و چالش فنی آزاد لیگ فوتبال دانش آموزی تیم ALLAMEH TABATABAEI مقام نخست، تیم HELLI AFRA رتبه دوم و تیم نقش جهان مقام سوم را از آن خود کردند.

در «راند یک» بخش آزاد این لیگ همچنین تیم HELLI AFRA موفق به کسب رتبه اول،تیم نقش جهان رتبه دوم و تیم IRO F1 رتبه سوم شدند.

در «راند دو» تیم HELLI AFRA اول، تیم ROBO FORTE F6 دوم و تیم INTELLGENTS F4رتبه سوم را کسب کردند.

در «راند سوم » این لیگ تیم HELLI AFRA اول، تیم INTELLGENTS F4دوم و تیم نقش جهان سوم شدند.

لیگ ربات صنعتی

در لیگ ربات صنعتی تیم MEC از دانشگاه شریعتی تهران 500 امتیاز، تیم ACE از دانشگاه آزاد کرمان و تیم «هادی» از دانشگاه علمی کاربردی هادی 200 امتیاز کسب کردند.

لیگ هوشمند سایز کوچک

در لیگ هوشمند سایز کوچک مرحله مقدماتی اول، تیم KHAYYAM ROBOTIC (خیام رباتیک) از دانشگاه آزاد نیشابور بیشترین امتیاز را کسب کرده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
مرحله نهایی مسابقات لیگ دوومیدانی ایران