سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قرار گرفتن 60 هزار نفر از اتباع بیگانه تحت پوشش بیمه سلامت


قرار گرفتن 60 هزار نفر از اتباع بیگانه تحت پوشش بیمه سلامت ایسنا/ معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به فراهم شدن امکان پوشش بیمه‌ای اتباع بیگانه از سه ماه گذشته گفت: تا کنون 60 هزار نفر از اتباع تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

بهمن برزگر با اشاره به فراهم شدن شرایط برای پوشش بیمه‌ای اتباع بیگانه اظهار کرد: این افراد می‌توانند با ارائه مدارک معتبر تحت پوشش بیمه‌ای سازمان قرار گیرند.

وی افزود: این امکان از مهرماه یعنی حدود سه ماه پیش فراهم شده است و ما ظرفیتی برای بیمه 850 هزار نفر از اتباع بیگانه ایجاد کرده‌ایم که این ظرفیت هنوز تکمیل نشده و تا کنون حدود 60 هزار نفر از اتباع خارجی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.

معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت ایران در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر سازمان بیمه سلامت ایران حدود 40 میلیون بیمه شده را تحت پوشش خود دارد گفت: از این آمار شش میلیون نفر مربوط به صندوق کارکنان دولت، 22 میلیون نفر مربوط به روستائیان، دومیلیون نفر مربوط به گروه‌های اجتماعی نیازمند و ویژه و 10 میلیون نفر مربوط به بیمه سلامت همگانی هستند.

برزگر با اشاره به اینکه عدم مشارکت در پرداخت حق بیمه و خرید راهبردی خدمات سلامت یکی ازمشکلاتی است که با آن مواجهیم عنوان کرد: تمامی خدمات مورد نیاز بیمه شدگان باید براساس خرید راهبردی صورت پذیرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
بیش از 4 هزار میلیارد تومان بدهی بیمه ها به نظام سلامت