دشمن با ایجاد شبهه و شهوت به جان جوانان افتاده است


نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه دشمن با شبهه و شهوت به جان جوانان ما افتاده است، افزود: دشمن می‌خواهد ذهن جوانان ما را نسبت به آرمان‌ها مخدوش کند.

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری، نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهار کرد: انسان ساخته ‌شده تا به حیات معقول برسد و جهان را بشناسد و نسبت خود را بفهمد و امیدواریم خداوند خرد ما را بیدار کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری با اشاره به اینکه بچه‌های انجمن اسلامی دو مسئولیت دشمن‌شناسی و خودشناسی را دارند، خاطرنشان کرد: بچه‌های انجمن اسلامی باید دشمن را رصد و دیگر بچه‌ها را خبر کنند و با استفاده از هر فرصتی در مدرسه از جمله برپایی نمایشگاه، با ابتکار و هنرمندی بچه‌های مدرسه را از دو چیز با خبر کنند اول از آنچه داریم دوم از دشمنانی که نمی‌خواهند داشته باشیم و این نقش نجات‌غریقی است که انجمن اسلامی باید در مدرسه داشته باشد.

نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه با بیان اینکه دشمن با دو شین شبهه و شهوت به جان جامعه ما افتاده است، افزود: دشمن می‌خواهد ذهن جوانان ما را نسبت به آرمان‌ها مخدوش کند و آن‌ها را با لذت‌های شهوانی و حیوانی سرگرم کند و شبانه‌روز از تمام ظرفیت، علم و دانش خود استفاده می‌کند که این دو تیر سمی را به قلب جوان ما بزند.

وی با اشاره به اینکه بدن ما حکایت خرابه است و گنج درون آن گنج عقل است که به مدد خداوند باید آن را استخراج و استفاده کنیم، افزود: خوشبختی از آن‌کسی است که به آن گنج رسیده باشد چرا که انسانیت و بهره‌مندی شما درگرو این گنج الهی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری با اشاره به اینکه رسالت بزرگی که ایران به عهده گرفته حق است، عنوان کرد: چون ایران ظرفیت دارد و در این راه جان داده‌اند و سرمایه‌های بزرگی پای این رسالت گذاشته‌اند وعصر ما عصر برداشت است.

وی با اشاره به این سخن از مقام معظم رهبری که ظرف 50 سال آینده همه شما باید استاد کل جهان باشید، افزود: امروز نسل ما با وجود چنین نظام، رهبری و سرمایه‌های طبیعی و انسانی باید کاری کارستان کند و باید بر قله دانش جهانی باشیم تا جایی که دانشمندان جهان برای علم‌آموزی زبان فارس را یاد بگیرند.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: ما باید در علم، دین، معرفت، معنویت و اخلاق به سمت بازآفرینی تمدن اسلامی برویم و جوانان ما شانه زیر بار ساخت تمدن نوین اسلامی بدهند چرا که مقام معظم رهبری نیز در سال 86 در دیدار با اعضای انجمن اسلامی گفتند شما باید زیر بار تمدن اسلامی شانه دهید.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
ازدواج جوانان برای هوس و شهوت ؟؟؟ ( علامه جرجانی )