سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درخواست جدايي به خاطر علاقه شوهر و پدر شوهر به فرزند پسر


باشگاه خبرنگاران/ زن جوان وقتي ديد که شوهر و پدرشوهرش عاشق فرزند پسر هستند تصميم گرفت به زندگي مشترک خود پايان دهد.

چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم و پدرشوهرم عاشق فرزند پسر هستند و از روز اولي که ما با هم ازدواج مرتب مي گويند بايد فرزند پسر به دنيا بياوري. آنها خيلي روي حرف خود جدي هستند و هميشه جوري با من حرف مي زنند که تصور مي کنم، اگر در آينده فرزند پسر به دنيا نياورم، آنها هيچ حمايتي از من نمي کنند.

وي افزود:هميشه از اين موضوع مي ترسيدم در اين مدتي که با شوهرم زندگي مشترک داشته ام، اين کابوس رهايم نکرده است. آنها هم مرتب اين حرف را تکرار مي کنند و هر بار حرفي از فرزند به ميان مي آورند نام يک پسر را مي گويند که برايش انتخاب کرده اند.

زن جوان ادامه داد:از اين همه عشق و علاقه شوهر و پدرشوهرم به فرزند پسر به شدت مي ترسم، براي همين با خودم گفتم به اين زندگي پايان دهم خيلي بهتر از آن است که بمانم و در آينده روزهاي بدي انتظارم را بکشند.

در پايان نيز قاضي شوهر اين زن را به دادگاه احضار کرد تا صحبت هاي او را هم بشنود.


ویدیو مرتبط :
حکم اجازه زن از شوهر و فرزند از پدر در سفر واجب