سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی بازی Township؛ شهر رویایی خود را بسازید


معرفی بازی Township؛ شهر رویایی خود را بسازید

بازی های شهرسازی مثل سیم سیتی را دوست دارید؟ مزرعه داری سبک مورد علاقه شما در بازی هاست؟ در Township می توانید تلفیقی از این دو سبک را تجربه کنید. عنوان تحسین شده استودیوی Playrix، کارش را از یک بازی تحت وب در فیسبوک آغاز کرد و آنقدر در این شبکه اجتماعی موفق ظاهر شد که نسخه هایی از آن به پلتفرم های iOS، مک، اندروید و ویندوزفون هم راه یافت.

در بازی تاون شیپ همه کاره یک شهر شمائید؛ هم باید به مزارع و حیوانات برسید و هم کارخانه ها، رستوران ها، کافه ها و باغ وحش ها را در سطح آن مدیریت کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

تاون شیپ مثل تمام بازی های مزرعه داری شروع می شود. در ابتدا فقط یک زمین بایر در روستا و یک ساختمان چوبی در اختیار دارید، اما باید با زحمت و تلاش از آن یک شهر مدرن بسازید.

screen800x500 (1)

بازی های مزرعه داری و شهرسازی معمولا روندی طولانی دارند و تاون شیپ که ترکیبی از این دو سبک را ارائه کرده،‌ خوشبختانه از تمام آنها طولانی تر است. اول باید یک روستای موفق و ثروتمند داشته باشید تا بتوانید به مرحله شهرنشینی وارد شوید.

حالا که شهردار شدید، می توانید به غیر از ساخت و ساز ساختمان های بلند و کارخانجات، یک باغ وحش کوچک و نقلی هم در آن داشته باشید. بنابراین مدیریت باغ وحش را هم باید به وظایف خود در بازی تاون شیپ اضافه کنید.

screen800x500 (2)

تاون شیپ کاملا رایگان است و شما را مجبور به پرداخت درون برنامه ای نمی کند. اگر نمی خواهید آیتم های پولی را ببینید، کافیست در منوی بازی وارد بخش Restrictions شده و نمایش آنها را غیر فعال کنید. ضمنا توجه داشته باشید که برای اجرای بازی حتما می بایست به اینترنت متصل باشید.

Township Township قیمت : رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) سازنده : Playrix سیستم عامل : iOS، اندروید، ویندوزفون و مک حجم : 91.4 / 98.6 / 84.24 مگابایت

برچسب‌ها:Townshipبازی های شهرسازیدانلود اپلیکیشن اندرویددانلود بازی iOSدانلود بازی Townshipدانلود بازی آیفوندانلود بازی اندرویددانلود بازی مکدانلود بازی ویندوزفون

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
معرفی بازی تاون شیپ برای اندروید – TownShip