سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بدون داشتن آیفون 6 اس و 3D Touch، می توان عکس های زنده گرفت


بدون داشتن آیفون 6 اس و 3D Touch، می توان عکس های زنده گرفت

مجله سخت افزار/ در زمان معرفی دستگاه های جدید اپل، یکی از ویژگی هایی که تاکید زیادی روی آن شد قابلیت ثبت تصاویر live photo است. در این همایش به نحوی تبلیغ شد که ظاهرا تنها به کمک آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس و قابلیت 3D Touch آنهاست که می توان تصاویر زنده ثبت کرد، اما این طور نیست و شما بدون داشتن آخرین پرچم داران اپل و حتی قابلیت تاچ سه بعدی آنها هم می توان این کار را انجام داد. تنها چیزی که نیاز دارید چند مگابایت حجم اینترنت و دانلود برنامه های مخصوص این کار است. اگر شما هم دوست دارید عکس های زنده بگیرید در ادامه با ما همراه باشید.

Boomerang
فیسبوک از آن دسته کمپانی هایی است که نگرانی خاصی از بابت مقلد بودن و القابی که هواداران برندها به همدیگر خطاب می کنند ندارد. به همین دلیل آنها برنامه بومرنگ را به عنوان یکی از زیرمجموعه های اینستاگرام ارائه کرده اند تا بتوانید لحظاتتان را به صورت زنده و متحرک با دیگران به اشتراک بگذارید. روش کار برنامه ها بسیار ساده است. کافی است روی شاتر تپ کنید تا تصویرتان به مدت چند ثانیه کوتاه ثبت شود و حالتی مشابه live photo اپل داشته باشد. به کمک بومرنگ می توان عکس های گرفته شده را روی فیسبوک، اینستاگرام یا هر جای دیگر به اشتراک گذاشت و همچنین با فرمت ویدئوی استاندارد نیز روی خود دستگاه ذخیره کرد. همان طور انتظار می رود خبری از ضبط صدا نیست. البته به نظر نیازی هم به این کار نخواهد بود.

Gif Me! و Giphy Cam
اما اگر خلاقیت فیسبوک را دوست ندارید می توانید به فرمت قدیمی و محبوب GIF برگردید. بسیار واضح است که تصاویر زنده اپل بسیار شبیه به تصاویر ساخته شده به صورت GIF دارند و به همین دلیل می توان روی آنها نیز حساب کرد. برنامه های زیادی در پلتفرم های اندروید و iOS برای این کار وجود دارند. اما بهترین آنها دو برنامه Giphy Cam برای iOS و Gif Me برای اندروید است. در برنامه Gif Me گزینه هایی از جمله فوکوس دستی، تایمر، فریم ها، استیکرها و تبدیل فرمت های ویدئویی به هم وجود دارد. در نسخه iOS هم ویژگی های مشابهی وجود دارد و به علاوه گزینه های به اشتراک گذاری گسترده ای هم در آن در نظر گرفته شده است. هر دوی این برنامه ها رایگان هستند اما برای بهره گیری از تمام قابلیت های Gif Me! باید مبلغی را هم هزینه کنید.

نظر شما درباره تصاویر زنده و روش های مشابه برای ثبت چنین تصاویری چیست؟ آیا اصلا live photo را قابلیتی اساسی برای خرید یک گوشی جدید می دانید؟


ویدیو مرتبط :
معرفی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس با 3D Touch +زیرنویس فارسی