جشن امضای کتاب‌های عادل فردوسی پور


علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان بهمن ماه کتاب‌های «فوتبال علیه دشمن»، «هنر شفاف‌اندیشیدن» و «کتاب جامع فوتبال» را در روزهای مشخص شده با امضای «عادل فردوسی‌پور» و 10 درصد تخفیف خریداری نمایند.

جشن امضای کتاب‌های «عادل فردوسی پور» در شهرکتاب آنلاین

جشن امضای اینترنتی کتاب‌های «عادل فردوسی‌پور» در شهرکتاب آنلاین (www.shahreketabonline.com) در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان بهمن ماه کتاب‌های «فوتبال علیه دشمن»، «هنر شفاف‌اندیشیدن» و «کتاب جامع فوتبال» را در روزهای مشخص شده با امضای «عادل فردوسی‌پور» و 10 درصد تخفیف خریداری نمایند.

اسلاید1ر-فردوسی-پور.jpg

کاربران گرامی، کتاب ها با امضای مترجم ارسال خواهند شد و در صورت تمایل برای دریافت کتاب با نام کاربر و یا اشخاص دیگر، حتما در توضیحات سفارش ذکر نمایید (نام‌ها توسط شهرکتاب آنلاین نوشته می‌شود). حتما در قسمت توضیحات سفارش‌ عبارت «جشن امضا» را بنویسید. همچنین با توجه به هماهنگی با مترجم و مدت زمان امضا، کتاب ها حداکثر تا ۵ام اسفندماه ارسال خواهند شد.

کتاب «فوتبال علیه دشمن» نوشته‌ی «سایمون کوپر» به چاپ ششم رسیده است. موضوع این کتاب، مشاهدات عینی کوپر از اثرات فوتبال در ساختار اجتماعی و سیاسی کشورهای مختلف است.

کتاب «هنر شفاف‌اندیشیدن» نیز به چاپ دوازدهم رسیده است. این کتاب 332 صفحه حجم دارد و در 99 فصل تدوین شده‌ است. هر کدام از فصل‌ها به یکی از معضلات همه‌گیر در حیطه‌ زندگی فردی و اجتماعی اشخاص مربوط است و راه‌کارهایی برای برون‌رفت از آن. این کتاب یکی از پرفروش‌تریدرن آثار چند سال گذشته در حوزه‌ روان‌شناسی زندگی فردی و مدیریت است. نویسنده‌ این کتاب «رولف دوبلی» است که با این اثر به صدر جدول پرفروش‌های آثار روان‌شناسی و مدیریت زندگی صعود کرد.

«کتاب جامع فوتبال» یک دایرة المعارف فوتبالی است. سعی شده هر اتفاقی که تا به حال در دنیای فوتبال رخ داده در این کتاب ذکر شود. می توان از این کتاب به عنوان یک مرجع استفاده کرد. این کتاب نوشته دیوید کلدبلت، شش فصل را دربر می گیرد، شامل: بازی جهانی، فوتبال چگونه بازی می شود، یک بازی گروهی، مهارت های فردی، سیاره فوتبال و مسابقات و رکوردهاست

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغseemorgh.com/cultureمنبع : فروشگاه اینترنتی شهرکتاب


ویدیو مرتبط :
جشن امضاء عادل فردوسی پور به بهانه انتشار کتاب جدیدش