سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ابوطالبی: خواست‌هایمان را به شیوه دیپلماتیک به آنها تحمیل کردیم/ به دو هدف مبنایی دست یافتیم


ابوطالبی: خواست‌هایمان را به شیوه دیپلماتیک به آنها تحمیل کردیم/ به دو هدف مبنایی دست یافتیم

فارس/معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با اشاره به بسته شدن پرونده (PMD) در شورای حکام گفت: با کیاست خواست‌هایمان را به شیوه دیپلماتیک به آنها تحمیل کردیم؛ وبااستقامت به دو هدف مبنایی دست یافتیم.

حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در پیامی با اشاره به بسته شدن پرونده (PMD) در شورای حکام گفت: در شعارهای سه گانه احیای اخلاق، نجات اقتصاد و تعامل سازنده با جهان که تعامل سازنده با جهان سه ویژگی اساسی درایت، کیاست و استقامت داشت.

وی با بیان اینکه با درایت، جهان را به مذاکره کشاندیم، افزود: باکیاست خواست هایمان را به شیوه دیپلماتیک به آنها تحمیل کردیم؛ وبا استقامت به دو هدف مبنایی دست یافتیم.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور ادامه داد: با استقامت به دو هدف مبنایی دست یافتیم، یکی اجماع ملی و جهانی برحل مشکلات به شیوه مسالمت آمیز؛ و دیگری ازمیان برداشتن تمایلات و خواست های نامعقول برآمده ازافراط و یکجانبه گرایی بود.

ابوطالبی در پایان خاطرنشان کرد: تصویب لحظاتی پیش قطعنامه در آژانس بین المللی انرژی اتمی و بسته شدن پرونده اتهامات نادرست علیه کشورمان بر ملت شریف و استوار ایران مبارک باد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اگر او را شایسته تر نمی یافتیم با او بیعت نمی کردیم