سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار ویدیویی که نحوه کارکرد شیائومی Mi 5 را به نمایش می کشد


انتشار ویدیویی که نحوه کارکرد شیائومی Mi 5 را به نمایش می کشد

روز گذشته تصاویری را برایتان به نمایش کشیدیم که مربوط می شدند به رندرهای تبلیغاتی پرچمدار بعدی شیائومی، محصولی که با نام Mi 5 معرفی خواهد شد. آن تصاویر، موبایل مورد بحث را در رنگ های سفید، مشکی، طلایی و صورتی به نمایش می کشیدند.

تصاویر یاد شده با رندرهایی که پیشتر از Mi 5 منتشر شده بودند، هماهنگی داشتند و حالا، ویدیویی از کار کردن با این تلفن همراه انتشار یافته که ظاهر نهایی آن را در حال کار کردن به تصویر می کشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در این ویدیو می بینید که پرچمدار بعدی شیائومی بر یک داک چوبی آرام گرفته و شخصی با آن به کار می پردازد. ناگفته پیداست که این هم یکی دیگر از ویدیوهای تبلیغاتی این محصول بوده که پیش از معرفی رسمی، لو رفته است.

در این میان یک بار دیگر به مشخصات سخت افزاری Mi 5 اشاره شده. نمایشگر دستگاه، ۵.۲ اینچ بوده و از رزولوشن QHD بهره می برد. اسنپدراگون ۸۲۰ به عنوان چیپست اصلی ایفای نقش می کند که دارای پردازنده ای چهار هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ است.

شیائومی چهار گیگابایت رم را برای Mi 5 در نظر گرفته و حافظه داخلی آن از ۱۶ الی ۶۴ گیگابایت، به انتخاب کاربر در دسترس خواهد بود. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی، دارای حسگری ۸ مگاپیکسلی است.

شرکت چینی یک باتری ۳۰۳۰ میلی آمپری را برای پرچمدارش در نظر گرفته و انتظار می رود این محصول در آینده ای نه چندان دور، با قیمت ۳۰۹ دلار از سوی شیائومی رونمایی گردد.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیپرچمدار شیائومیشیائومیشیائومی Mi 5گوشی شیائومی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
آنباکس و نمایش ویدیویی دستبند شیائومی Mi band