فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره فرهنگی و هنری فجر در گیلانغرب برگزار شد


به گزارش خبرنگار ایرنا سرپرست اداره آموزش و پرورش گیلانغرب روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این جشنواره به خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با موضوع سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی در مرحله شهرستان بین دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی در رشته های قرائت، حفظ ، تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، مداحی، اذان ،احکام و انشاء نماز برگزار شد.
حشمت الله پارسا افزود: در این دوره از رقابت ها 573 شرکت کننده از 160 آموزشگاه پسرانه و دخترانه گیلانغرب با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی اظهار کرد: با تمیهدات اتخاذ شده 110 نفر از برگزیدگان این جشنواره در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت توانایی های بالقوه دانش آموزان و همچنین ایجاد انگیزه و شناخت ظرفیت ها قرآنی دانش آموزان عنوان کرد.
وی همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی همگانی با موضوع بازخوانی خاطرات قیام مردم مسلمان کشورمان در بهمن 57 از لحظه ورود امام راحل به میهن تا پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور ده ها کودک دختر دانش آموز این شهرستان در اموزشگاه 17 شهریور خبر داد.
گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه با بیش از 72 هزار نفر جمعیت و 208 روستا دارای هشت هزار و 841 دانش آموز است که در 229 واحد آموزشی مشغول تحصیلند.
7079/7398/3012/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشنواره فرهنگی هنری یارپاق 4