فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فیلمی که در درون «مالاریا» ساخته شد/ حضور افتخاری نازنین بیاتی و بهرنگ علوی


به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس یکی از‌ آثاری که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت فیلم سینمایی «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی است که از ابتدای کارش کمی حاشیه ساز شد و توجه رسانه‌ها را به دلیل نوع انتخاب بازیگرانش به خود جلب کرد.

لازم به ذکر است که این فیلم سنیمایی یک بار تغییر اسم داد و پیش از این در رسانه ها با عنوان «نسیم» از آن یاد می‌شد. این اثر سینمایی قرار است با بازی بازیگران جوان چون ساغر قناعت، ساعد سهیلی، آذرخش فراهانی و آزاده نامداری به روی پرده سینما برود.

یکی از تصاویر مهمی که پرویز شهبازی در فیلمش استفاده کرده است فیلمبرداری در شب توافق هسته‌ای بود که برخی از مردم برای شادی در خیابان‌ها حضور پیدا کردند. البته از دیگر نکات قابل توجه در این فیلم سینمایی فیلمبرداری صحنه‌هایی از فیلم توسط خود پرویز شهبازی و سایر بازیگران با دوربینی که به نظر می‌رسد گوپرو بود است.

 

اما حضور بازیگران فیلم سینمایی «دربند» بهرنگ علوی، پگاه آهنگرانی و نازنین بیاتی در این «مالاریا» نیز قابل توجه است. اما نمی‌توان این فیلم را در کارنامه کاری‌انها به حساب آورد چرا که آنها حضوری افتخاری در فیلم داشتند.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در یکی از صحنه های فیلم سنیمایی «مالاریا» دو نوجوانی که تصمیم به فرار گرفته‌ بودند در سنیما فیلمی را می‌بینند که در آن این سه بازیگر نقش‌آفرینی کرده اند. اما نکته جالب اینجا است که همین صحنه توسط پرویز شهبازی ساخته شده است که می‌توان گفت شهبازی در «مالاریا» فیلم دیگری را ساخته است. در مجموع گویا این اثر سینمایی پایان تلخی دارد که باید دید چه تاثیری قرار است بر مخاطب خود بگذارد. به هر حال یکی از آثاری که در جشنواره فیلم فجر قطعاً اصحاب رسانه و منتقدان در انتظار دیدن آن هستند فیلم سینمایی «مالاریا» است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/X9KWXH


ویدیو مرتبط :
اجرای "در فکرتو بودم"در حضور جواد عزتی،نازنین بیاتی و .