ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ونگر: این آقایان به عنوان و مقام اعتیاد دارند/شرم‌آور است که یک باشگاه هیچ بازیکنی پرورش ندهد


به گزارش خبرگزاری فارس، آرسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال انگلیس تصریح کرد: بیش از یک دهه است که در آرسنال فعالیت می کنم و در این مدت بازیکنان جوان زیادی را به دنیای فوتبال حرفه‌ای معرفی کرده‌ام. بیش از 30 حامی مالی تازه از طریق مذاکره با من وارد دنیای فوتبال شده‌اند و بیش از 15 مالک آسیایی با مشاوره من ترغیب به خرید باشگاه‌های در حال ورشکستی مطلق شده‌اند. من با آرسنال به قهرمانی نرسیده‌ام اما با آرسنال به اوج فوتبال باشگاهی دنیا دست یافته‌ام و از این بابت بسیار خوشحالم. در آمدی که آرسنال از محل استعدادیابی و فروش بازیکن داشته بدون این که ضرری داشته باشد از مجموع درآمد دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید بیشتر است. این باشگاه چه میراثی برای هواداران خود و آیندگان باقی خواهد گذاشت؟

ونگر با اشاره به حرص و طمع مقامات باشگاه رئال مادرید گفت: این آقایان به عنوان و مقام اعتیاد دارند و فقط می‌خواهند نامشان در تیتر اول روزنامه‌ها باشد، هر وقت هم دچار مشکل شدند، مربی خود را عوض می‌کنند و دوباره یک سخنرانی تاریخی و دوباره تشویق مردم. این شرم آور است که یک باشگاه هیچ بازیکنی پرورش ندهد و مدام در حال خریدن ستاره باشد و به هیچ جایی هم نرسد.

ونگر 19 سال است که در آرسنال مربیگری می‌کند و در این مدت به چند عنوان و قهرمانی دست یافت اما در کل هرگز به تیمش به قهرمانی‌های وعده داده شده نرسید.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
هدف شرم آور مسئولین آپارات