سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای خبرگان اعلام شد / رد شده ها سه روز برای شکایت فرصت دارند / 37 کاندیدا در تهران تایید شدند / شورای نگهبان: تائید صلاحیت 45 درصد داوطلبان


این خبر تکمیل می شود..

قائم مقام وزیر کشور گفت: 37 نفر از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران تایید صلاحیت شدند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای خبرگان اعلام شد / رد شده ها سه روز برای شکایت فرصت دارند / 37 کاندیدا در تهران تایید شدند

شورای نگهبان امروز نتایج بررسی صلاحیت‌های انتخابات خبرگان را اعلام خواهد کرد. 

به گزارش «انتخاب»، سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: طبق قانون نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان از طریق هیات مرکزی نظارت به وزارت کشور اعلام می‌شود و این وزارتخانه نیز نتایج را به فرمانداری‌ها ابلاغ خواهد کرد تا به اطلاع داوطلبان برسد.

وی افزود: در مهلت 30 روزه‌ای که برای بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان تعیین شده است برای ارزیابی صلاحیت علمی داوطلبان، آزمون علمی برگزار شد و پذیرفته‌شدگان به آزمون شفاهی دعوت شدند.

ره‌پیک اضافه کرد: علاوه بر آزمون، پرونده داوطلبان خبرگان از جهات دیگر نیز در جلسات فشرده و متعدد فقهای شورای نگهبان بررسی شد که طبق تقویم زمانبندی این بررسی ها امروز به پایان می‌رسد و نتایج آن اعلام می‌شود. نتایج آزمون کتبی داوطلبان مجلس خبرگان محرمانه است و فقط به خودشان اعلام می شود.

صلاحیت منتجب‌نیا تایید شد 

قائم‌مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی از تایید صلاحیت خود برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان خبر داد.  حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا خبر تایید صلاحیت خود برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را تایید کرد.

نتایج اعلام شد

هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آن عده از داوطلبان مجلس خبرگان که صلاحیت آنان، مورد تأیید قرار نگرفته، از 8 تا 10 بهمن می‌توانند شکایت خود را تحویل دهند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع آن عده از داوطلبان محترم نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان، مورد تأیید قرار نگرفته است، می رساند؛ «بر اساس تبصره (2) ماده (16) قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری» می‌توانند حداکثر ظرف مدت سه روز از تاریخ 94/11/8 تا 94/11/10 در وقت اداری به آدرس تهران، بزرگراه بسیج، خیابان هجرت، ورزشگاه تختی، مراجعه و پس از دریافت فرم، شکایت خود را تنظیم و پس از تحویل، رسید دریافت نمایند.»

حجت الاسلام تقوی از کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان انصراف داد

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی از کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان انصراف داد.

آیت‌الله عابدینی انصراف داد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با ارسال نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان از کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری انصراف داد.

طی نامه‌ای که آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در تاریخ چهارم بهمن ماه به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان تنظیم شده است، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری که انتخابات آن اسفندماه پیش رو برگزار می‌شود انصراف داد.

امیری: 37 نفر از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در استان تهران تایید صلاحیت شدند

 قائم مقام وزیر کشور گفت: 37 نفر از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران تایید صلاحیت شدند.

امیری: 37 نفر از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در استان تهران تایید صلاحیت شدند

حسینعلی امیری روز سه شنبه در شانزدهمین نشست روسای مراکز ایرنا افزود: شورای نگهبان نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را شب گذشته به وزارت کشور ارسال کرده است.

فرزند آیت الله سیدحسن خمینی از عدم تایید پدرش خبر داد

تائید صلاحیت 45 درصد داوطلبان خبرگان

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: صلاحیت 45 درصد از داوطلبان مجلس خبرگان تائید شد.

سیامک ره پیک اظهار کرد: برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری 801 نفر نام نویسی کرده بودند که البته آمار نهایی 794 نفر بود که تعداد کمتری نیز پرونده‌هایشان تکمیل نشده بود و ثبت نامشان عملی نشد.

این خبر  تکمیل می شود...


ویدیو مرتبط :
حاشیه های مجلس(تایید صلاحیت سه وزیر )