ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وقتی پیراهن گلزن دربی را 700 هزار تومان فروختند!


ورزش > لیگ برتر - نیروهای امنیتی به ماجرا ورود کرده و قرار است مانع از فروش پیراهن بازیکنان توسط افراد سودجو به مردم شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛خرید و فروش پیراهن بازیکنان دربی،به خصوص آنهایی که در این مسابقه حساس گل زده اند چند سالی است که باب شده و جالب اینجاست که بلافاصله پس از دربی و هنور شب به صبح نرسیده این پیراهن ها توسط یک سری افراد خاص به فروش می رسد!

جالب اینجاست که اصلی ترین مشتری این پیراهن ها بانوان هستند.بانوانی كه نمی‌توانند در تمرین و بازی‌ها حاضر شوند و امكان اینكه با بازیكنان روبه‌رو شوند و از آنها پیراهن یادگاری بگیرند وجود ندارد، ناچارند در فضای مجازی با این افراد وارد معامله شوند و از آنها پیراهن بخرند!

معمولاً هواداران قبل از بازی‌های حساس، سفارش پیراهن فلان بازیكن را می‌دهند و این افراد هم بعد از بازی پیراهن را از بازیکن مورد نظر گرفته و به راحتی آن را می فروشند.البته بعضی ها که کمی زرنگ تر هستند به میدان منیریه می روند و مشابه پیراهن ستاره‌ها را تهیه می‌كنند!جالب است بدانید همین چندی پیش پیراهن یكی از گلزنان دربی 700 هزار تومان به یك هوادار فروخته شد.

یك بار هم همین فروش پیراهن با یك سری مسائل حاشیه‌ای همراه شد كه نیروهای امنیتی به ماجرا ورود و یكی از نزدیکان به این بازیکنان را دستگیر كردند. گفته می‌شود مأموران امنیتی در حال بررسی ویژه پرونده كسانی هستند كه پیراهن بازیكنان را به هواداران فوتبال می‌فروشند.

251 43


ویدیو مرتبط :
حواشی رونمایی از پیراهن پرسپولیس و لو رفتن پیراهن دربی