علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تمرین سرخپوشان در زمین آب گرفته/ یک مربی جای سوشا را پر کرد!


به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تعطیلات ۱۰ روزه در شرایطی در مجموعه ورزشی درفشی فر آغاز شد که وضعیت زمین چمن درفشی فر برای برگزاری تمرین چندان مناسب نبود. حاشیه های این تمرین را در زیر می خوانید:

* این تمرین در شرایطی از ساعت ۱۶ در مجموعه درفشی فر آغاز شد که از روز گذشته، چندین بار مکان و زمان تمرین تغییر یافت.

* سرخپوشان از ساعت ۱۶ وارد زمین شدند و پس از صحبت های کادر فنی به گرم کردن بدنهایشان پرداختند.

* مارکو استیلی نیوویچ پیش از آغاز تمرین به زمین آمد و همراه برانکو شرایط را برای برگزاری تمرین بررسی کردند.

* در شرایطی که یک بازیکن تستی در تمرین امروز سرخپوشان حضور پیدا کرده بود شش سرخپوش غایب بودند.

* همچنین علی علیپور و امید عالیشاه نیز غایب بودند. میلاد کمندانی و وحید حیدریه هم همراه تیم امید در قطر حضور دارند و در تمرین امروز غایب هستند. همچنین مهرداد کفشگری هم که زمزمه های جدایش از پرسپولیس به گوش می رسد در تمرین امروز حضور پیدا نکرد.

* پرسپولیسی ها در شرایطی با نرم دوی، بدنهایشان را گرم کردند که کریم باقری و ایگورپانادیچ هم همراه پرسپولیسی ها تمرین کردند.

* حدود ۲۰ هوادار روی سکوهای ورزشگاه درفشی فر حضور داشتند این در حالی بود که هواداران چندین بار از صبح امروز به درفشی فر آمده بودند تا تمرین را تماشا کنند.

* پرسپولیسی ها پس از آن در شرایطی به فوتبال درون تیمی مشغول شدند که چمن ورزشگاه به علت بارندگی های تهران در روزهای اخیر دچار آبگرفتگی شده بود و برگزاری فوتبال در آن سخت بود.

* از نکات جالب تمرین امروز پرسپولیسی ها این بود که تنها یک دروازه بان در تمرین حضور داشت و به همین خاطر ایگورپانادیچ خودش مجبور شد در فوتبال درون تیمی درون دروازه قرار بگیرد البته برانکو ایوانکویچ هم از وسط زمین، عملکرد بازیکنانش را زیر نظر داشت. پرسپولیس ایمان صادقی را از دست داده است و سوشا مکانی هم فعلا در بازداشت است.

* کریم باقری هم در یک تیم در فوتبال درون تیمی حضور داشت و نکاتی را در جریان این فوتبال به بازیکنان گوشزد کرد.


ویدیو مرتبط :
ژاپنی ها برای مقابله با زمین لرزه های پر قدرت تمرین کرد