سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیام تسلیت «محمود عباس» به مقامات لبنان در پی انفجارهای ضاحیه


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی انفجارهای جمعه (‌دیروز) ضاحیه «اشرف الدبور» سفیر فلسطین (تشکیلات خودگردان) در لبنان پیام تسلیت «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به مقامات لبنانی رساند.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «العهد»، محمود عباس در این پیام بر وحدت میان ملت فلسطین و لبنان تاکید کرد.

دیروز دو تن از عناصر انتحاری داعش خود را در منطقه  برج البراجنه و در100 متری هم، کمربند انفجاری خود را منفجر کردند،‌ انتحاری سوم نیز قصد منفجر کردن خود را داشت اما قبل از اجرایی کردن قصد خود به دست نیروهای امنیتی لبنان کشته شد.

«وائل أبو فاعور» وزیر بهداشت لبنان دیروز اعلام کرد که انفجارهای دیروز منطقه شیعه نشین ضاحیه لبنان تا کنون 43 شهید و 239 زخمی داشته است و حال برخی از آنها وخیم است.

پیش‌تر «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس با «سید حسن‌نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و «تمام سلام» نخست‌وزیر لبنان تماس تلفنی برقرار کرد و ضمن محکوم کردن انفجارهای ضاحیه، به خانواده‌های شهدا تسلیت گفت.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، مشعل تاکید کرد:  مکانی که در آن این جنایت رخ داده نشان می‌دهد که عاملان توطئه‌گر آن فقط به دنبال فتنه‌انگیزی میان لبنانی‌ها نیستند بلکه به دنبال فتنه‌انگیری میان آنها و فلسطینی‌ها نیز هستند.

مشعل در ادامه بر همبستگی و همدردی کامل ملت فلسطین با ملت لبنان در این واقعه تاکید کرد و به وحدت داخلی بیشتر لبنان برای گرفتن فرصت‌ها از تروریست‌ها فراخواند.

«اسماعیل هنیه» معاون ریاست دفتر سیاسی حماس نیز با «سید حسن‌نصرالله» دبیرکل حزب‌الله ، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان و تمام سلام تماس تلفنی برقرار کرد و این فاجعه را به ملت و دولت لبنان تسلیت گفت.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
بازداشت شبکه عوامل انفجارهای تروریستی ضاحیه