سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور حماسی مردم در ایام اربعین حسینی نشانه زنده بودن نهضت امام حسین(ع) است


محمد تقی زاده روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقبال گسترده مردم برای حضور در حماسیه اربعین حسینی اظهار کرد: این شور و اشتیاق مردم نشان دهنده آن است که راه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) کورشدنی است.
وی میزبانی از زائران اربعین حسینی را افتخاری برای مردم مومن و متدین خوزستان توصیف و ابراز امیدواری با روان تر شدن حرکت کاروان های اربعین حسینی و رفع برخی مشکلات شاهد حضور بیشتر این عزیزان باشیم.
وی افزود: در ایام اربعین حسینی شور و هیجان و عشق به اهل بیت(ع) در میان مردم موج می زند. همه قشرها برای پذیرایی از زائران پای کار آمده اند.
تقی زاده گفت:آموزش و پرورش استان نیز تا جایی که در توان داشت با استقرار موکب به زائران حسینی خدمت رسانی کرده و بسیج دانش آموزی نیز در این خدمت رسانی نقش مهمی را ایفا کرد.
مرزهای چذابه و شلمچه همچنان شاهد عبور کاروان های اربعین حسینی است.
تاکنون بیش از 700هزار زائر از پایانه های مرزی چذابه و شلمچه به نجف اشرف و کربلای معلا مشرف شده اند.
7152/6065

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حرم امام حسین(اربعین حسینی)