بولت: هت تریک در ریو بزرگترین موفقیتم خواهد بود


یوسین بولت معتقد است هت تریک در بازی‌های المپیک امسال در ریو بزرگترین موفقیت او خواهد بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از یورو اسپورت، بولت در المپیک پکن و لندن در رشته‌ها‌ی دوی 100 متر، 200 متر و چهار در 100 متر به قهرمانی رسیده است. او قصد دارد در برزیل نیز همین رکورد را تکرار کند. او معتقد است در صورتی که بتواند هت تریک کند به بزرگترین موفقیت خود دست یافته است.

او در این باره به یورو اسپورت گفت: تاکنون خوب عمل کردم اما دوباره قصد دارم مدال آوری کنم. همان طور که گفتم، هیچ گاه بر روی یک حریف تمرکز نمی‌کنم. به همه حریفانم احترام می گذارم اما می دانم در صورتی که آمادگی جسمانی خوبی داشته باشم و سالم باشم به سختی می‌توان من را شکست داد. هت تریک کردن بزرگترین موفقیت من تاکنون خواهد بود.

بولت اعلام کرده است در این برهه حتی به بازنشستگی فکر هم نمی‌کنند. او در این باره افزود: در حال‌ حاضر من تجارت خود را دارم و انجمن بولت را نیز مدیریت می‌کنم. سفیر بعضی از اسپانسرهایم هستم. بنا‌بر‌این سرم شلوغ است. در حال‌ حاضر حتی به بازنشستگی فکر هم نمی‌کنم.

بولت درباره اینکه می‌گویند هکتور بلرین، مدافع آرسنال می‌تواند 40 متر را سریع‌تر از او به بدود نیز گفت: این داستان‌ها مرا به خنده وا می دارد. فو‌تبا‌لیست‌ها در 10 – 20 متر اول خیلی سریع هستند زیرا برای آن تمرین کردند. من برای 100 متر و 200 متر تمرین کردم. تا به حال نشنیدم که فو‌تبا‌لیستی بتواند 100 متر را زیر 10 ثانیه بدود.

بولت درباره تیم محبوبش منچستریونایتد نیز گفت: به عنوان یک طرفدار این تیم، همیشه شاهد حمله، نمایش خوب و برد این تیم بودم اما در این فصل زیاد چنین چیزهایی را از تیم مشاهده نکردم.

انتها‌ی‌ پیا‌م


ویدیو مرتبط :
چهار هت تریک سوارز