سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایستگاه‌های قطار مونیخ از ترس حملات تروریستی داعش تخلیه شد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی ان ان، سخنگوی پلیس مونیخ اعلام کرد: نگرانی های مربوط به حملات تروریستی احتمالی منجر به تخلیه دو ایستگاه قطار و متوقف شدن خدمات قطار مونیخ شده است.

مقام های رسمی اعلام کردند که حملات انتحاری برنامه ریزی شده با گروه تروریستی داعش، مرتبط بوده است. پلیس اطلاعات قطعی دریافت کرده اند که به طور قاطع نشان می دهد که طرح هایی برای حملات تروریستی در مونیخ وجود داشته است، به خصوص علیه یک ایستگاه مهم قطار و ایستگاه راه آهن در غرب مونیخ.

پلیس مونیخ اعلام کرده است که مقام های رسمی اطلاعات مربوط به تهدید حمله تروریستی در آستانه سال جدید را جدی و معتبر ارزیابی کرده اند.

مقام های آلمانی به نیروهای پلیس دستور داده اند تا مظنونان اصلی این حملات برنامه ریزی شده را پیدا کنند.

یواخیم هرمان وزیر امور داخلی ایالت باواریا نیز تاکید کرد: یک آژانس اطلاعاتی آلمان گزارش داده است که توطئه حمله تروریستی به ایستگاه قطار، مرتبط با گروه تروریستی داعش بوده است.

مونیخ مرکز ایالت باواریا است. هرمان گفت: این تهدید به طور خاص مربوط به نیمه شب و علیه 2 ایستگاه قطار بوده است.هربرت آندرا رئیس پلیس مونیخ نیز در جمع خبرنگاران تاکید کرد: بین 5 تا 7 تروریست قصد حمله تروریستی انتحاری داشته اند.

اوایل امروز جمعه، هر دو ایستگاه قطار در غرب مونیخ فعالیت خود را مجددا از سر گرفته اند. پس از حملات تروریستی 13 نوامبر در شهر پاریس که منجر به کشته شدن بیش از 130 نفر شد، نگرانی های زیادی در خصوص حملات تروریستی بیشتر در سراسر اروپا وجود دارد. در هفته های اخیر، مظنونان تروریستی در کشورهی بلژیک، فرانسه، اتریش و سایر کشورهای اروپایی بازداشت شده اند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعلام حمایت شبکه‌های وهابی از گروه تروریستی داعش و حملات تروریستی اخیر در تهران