ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پورحیدری مردی برای همه فصول/پهلوان زنده را عشق است!


به گزارش خبرگزاری فارس، همیشه یک رسم غلط و نانوشته ای هست که تا وقتی زیر خاک  می رود و در بهت و ناباوری یکی از عزیزان این مملکت را به دستان خاک می سپاریم یادمان می آید باید برایش زادروز و سالگرد بگیریم. برایش قلم ها بزنیم و چه ها که در مورد فضائل اخلاقی و فنی او بگوییم.

تازه یادمان می آید او که رفت که بود و چرا رفت. رسم غلط و نادرستی که باعث شده ورد زبانمان بشود این جمله مشمئز کننده و ناغلط « پهلوان زنده را عشق است» این قدر این جمله را تکرار کرده ایم که خودمان هم باورمان شده آنهایی که هستند و تیتر می شوند را باید فقط دریابیم و بس و آنهایی که گوشه عزلت می گیرند و منزوی می شوند فقط باید بعد از فرو بستن چشم از این دنیا یادشان باشیم و سال های سال حتی روزهایی که نسل جدیدی روی کار آمده فقط به صورت تکراری و خسته کننده ای از خاطرات خاک خورده بگوییم و تمام.

این چند سطر بهانه ای است برای نوشتن از مردی که هست و آرزو و دعای ما این است که همیشه سلامت کنار خانواده و اهالی فوتبال باشد.

امروز روز تولد پدر استقلال است. منصور پورحیدری. مردی بی ادعا اما در عین حال استوار. مردی که هیچ گاه نشد در این سال هایی که در استقلال و حتی قبل تر در تیم ملی بود به دنبال لقبی باشد و یا « منم» کند.

امروز را بهانه کردیم تا از منصور پورحیدری قدردانی کنیم و او بداند وقتی هست قدردان او و زحماتش در این فوتبال هستیم.

 

منصور پورحیدری (زاده 4 بهمن 1324) بازیکن و مربی سابق فوتبال و پر افتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال تهران است.

پورحیدری به اعتبار آنچه که در آمار هست تاکنون بالای 300 بار روی نیمکت استقلال نشسته است و افتخاراتی که او با آبی پوشان کسب کرده بدون تردید تا سال های سال مردی مثل او نمی تواند به آنها دست پیدا کند.

او درست است که چند سالی است از کسوت مربیگری دست کشیده اما بر کسی پوشیده نیست که پدر استقلال چه نقش مهمی در این تیم داشته و با مشاوره های به موقع خود کمک فکری مناسبی برای اعضای کادرفنی تیمش بوده است.

او این روزها با بیماری دست و پنجه نرم می کند و اعضای تیم استقلال به دنبال این بودند تا امروز برای منصور پورحیدری جشن تولد بگیرند و حتی قرار بود در منزل وی این جشن برگزار شود و همه میهمان او باشند اما به دلیل درگذشت همایون بهزادی سرطلایی فوتبال ایران پورحیدری بار دیگر بزرگی خود را نشان داد و به احترام کاپیتان اسبق تیم ملی این مراسم را کنسل کرد.

برای منصور پورحیدری که افتخار فوتبال ایران و استقلال است آرزوی سلامتی داریم و مطمئنا همسر او فریده شجاعی که خود از اهالی ورزش است و همواره کنار پدر استقلال بوده این روزها نقش مهمی در روزهای زندگی پورحیدری دارد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/PYNGT4


ویدیو مرتبط :
تیزر مستند : مردی برای تمام فصول