سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دعوت فردوسی‌پور برای پیوستن به یک کمپین


عادل فردوسی‌پور به جمع کسانی پیوست که از مردم دعوت کرده‌اند به کمپین اعتراض به فاجعه منا بپیوندند.

شهرخبر: عادل فردوسی پور در برنامه نود با احساس مسولیت در موضوع فاجعه منا با خانواده های داغدار همدردی کرد و همچنان از مردم خواست تا با شرکت خود در این کمپین ، از سازمان ملل درخواست کنند بصورت قاطع ابعاد گوناگون این واقعه را برای عموم جهانیان روشن کند.

لازم به ذکر است برای تسهیل در امر پیوستن بدین کمپین از دیروز شماره پیامکی رایگان 6362 همراه اول نیز به این کار اختصاص یافته که علاقمندان میتوانند با ارسال عدد 20 به این حرکت بپیوندند.

متن بیانیه و اسامی گروههای مختلف مردمی از قبیل خانواده های داغدار ، هنرمندان ، ایثارگران و...در ادرس موزه صلح تهران قابل مشاهده است .

پیش از این هنرمندانی چون پرویز پرستویی، رضا کیانیان، احمدرضا دوریش، رامبد جوان، محمد بحرانی و .... نیز از مردم خواسته بودند که به این کمپین اعتراضی بپیوندند. 

444/444


ویدیو مرتبط :
فراخوان پیوستن به کمپین