خودکشی مشکوک یک مادر و نوزاد 17 ماهه


براساس گزارش پلیس آنها پس از دریافت تماسی که وقوع یک جنایت را گزارش می داد خود را به محل حادثه که خانه ای واقع در " جنوب سیدنی " بود رساندند و با اجساد یک مادر و دختر کوچکش روبه رو شدند که پس از انتقال به بیمارستان مرگ آنها اعلام شد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد قربانی خانم " فونگ کائو " 29 ساله به همراه دختر 17 ماهه خود " سی نا " به دلیلی که هنوز مشخص نیست خفه شده اند و عصر روز حادثه هنگامی که یکی از اقوام برای ملاقات به خانه آنها واقع در خیابان " فیزتوری " رفت اجساد این دو را که در خانه بودند یافت و سریعا با پلیس و اوژانس تماس گرفت .

همسر و پدر قربانیان آقای " ان گوین " که در لحظه حادثه در محل کار خود به سر می برد پس از باخبر شدن از موضوع خود را سریعا به بیمارستان " جورج " رساند و کاملا از این موضوع شوکه شده بود.

در گزارش همسایه به پلیس گفته شد که این زوج 7 سال پیش از کشور " ویتنام " به " استرالیا " مهاجرت کردند و خانواده ی ساکت و خوبی بودند .

پلیس که در ابتدا مرگ آنها را یک خودکشی اعلام کرد در حال حاضر برای یافتن شواهد بیشتر در محل جنایت در حال بررسی و جستجوی می باشند و هیچ مضنونی را تاکنون در این رابطه بازداشت نکرده است .

باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
پیانو برای همه - نوزاد 4 ماهه