ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسئول امور مالی فدراسیون به همراه تیم ملی راهی ایتالیا شد!


به گزارش خبرگزاری فارس، گویا حواشی خود ساخته این فدراسیون تمامی ندارد. احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس که همیشه از بی پولی این فدراسیون گلایه می‌کند در برخی مواقع تصمیمات عجیبی می‌گیرد که همین تصمیمات باعث می‌شود تا این مجموعه با حواشی جدیدی درگیر شود.

تیم بوکس APB ایران متشکل از سجاد محمدپور، امین قاسمی پور، احسان روزبهانی و جاسم دلاوری برای برپایی اردوی تدارکاتی 10 روزه به منطقه"ای سی سی" ایتالیا سفر کرده‌اند.

سایت فدراسیون بوکس در حالی خبر آغاز تمرینات ملی پوشان را روی خروجی خود قرار داده است که گزارش کوتاهی از شرایط ملی پوشان در ایتالیا را نیز در خبر ارسالی شرح داده است. در این گزارش تصویری از ملی پوشان منتشر شده که در گوشه‌ای از تصویر "علی قندی تهرانی" مسؤل امور مالی فدراسیون نیز مشاهده می‌شود.

حال این سوال برای همه پیش آمده که چرا مسئول امور مالی فدراسیون که کارمند این مجموعه محسوب می‌شود در این سفر تیم ملی را همراهی می‌کند؟! مهمترین سوال این است که اگر فدراسیون بوکس از لحاظ مالی هیچ مشکلی ندارد، چرا پس در مسابقات جهانی نماینده‌ای را اعزام نکرد؟

البته در مورد اعزام احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس به همراه ملی‌پوشان به اردوی ایتالیا جنجال رسانه ای زیادی به پا شد که چرا ناطق نوری در این شرایط بی پولی فدراسیون راهی ایتالیا می‌شود که دبیر و سخنگوی فدراسیون این طور پاسخ داد: پیش از اینکه تیم‌ها به مسابقات اعزام شوند در شورای برون‌ مرزی یک نماینده به عنوان حراست وزارت ورزش انتخاب و معرفی می‌شود تا به همراه تیم به مسابقات اعزام شود، اما اگر رئیس فدراسیون در چنین سفرهایی کنار تیم باشد نیازی به اعزام نماینده حراست وزارت ورزش نیست! ناطق نوری به همین دلیل در کنار تیم به مسابقات اعزام خواهد شد.

دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به سوال فارس که آیا هزینه اعزام ناطق‌نوری به ایتالیا را فدراسیون پرداخت خواهد کرد یا خیر، گفت: بله هزینه او را فدراسیون پرداخت خواهد کرد. بوکسورهایی که در مسابقات APB شرکت می‌کنند طبق قرارداد 30 درصد از پاداش آنها به حساب فدراسیون واریز می‌شود. مسئولان فدراسیون نیز در چنین مواقعی برای فراهم کردن اعزام بوکسورهای APB به مسابقات از آن مبالغ هزینه سفر را تهیه می‌کنند. رئیس فدراسیون ایتالیا برای حضور احمد ناطق‌نوری در اردوی ایتالیا دعوتنامه رسمی ارسال کرده است. در این سفر رئیس فدراسیون قرار است برای برقراری روابط بهتر این دو فدراسیون رایزنی‌های لازم را انجام دهد.

به گزارش فارس، درحالی که فدراسیون بوکس با مشکلات مالی روبرو است وزیر ورزش و جوانان هم در جمع روسای فدراسیون اعلام کرده بود از سفرهای غیر ضروری باید جلوگیری شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازی دوستانه تیم ملی فوتبال و تیم ملی ایتالیا