فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انجمن مهندسی شیمی ایران بیش از 2000 عضو دارد


به گزارش ایرنا، سیدجلال الدین شایگان روز سه شنبه در آیین راه اندازی شعبه شمال شرق این انجمن در قوچان، سابقه فعالیت این انجمن را 30 سال عنوان و اظهار کرد: بیش از ٣٠ شرکت بزرگ صنعتی عضو حقوقی انجمن شیمی هستند.
وی با اشاره به اقدامات این انجمن گفت: تا کنون ١٥ کنگره ملی و بین المللی، ٩ همایش و ٩٠ سمینار علمی از سوی این انجمن برپا شده و در بهمن امسال نیز مسابقات کمیکار را با میزبانی اصفهان برگزار خواهد کرد.
نایب رئیس انجمن مهندسی شیمی، ارتباط این انجمن با صنایع کشور را پویا دانست و گفت: انجام فعالیتهای دانشجویی و ارتباط آنان با صنایع علاوه بر کسب تجربیات صنعتی برای دانشجویان، موجب ارتقای دانش برای رفع نیازها و مشکلات صنعتی کشور می شود.
شایگان عمده فعالیتهای این انجمن را برگزاری جلسات، کارگاهها و دوره های آموزشی، چاپ مجله های تخصصی در زمینه شیمی عنوان کرد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای سطح دانش، بازسازی معلومات متخصصان این رشته و اجرای پروژه های این حوزه کمک شایانی به توسعه صنایع کشور می کند.
وی هدف از ایجاد دفاتر منطقه ای انجمن شیمی را اجرای فعالیتهای برنامه ریزی شده از سوی انجمن مادر در تهران و ایجاد انگیزه و گردهم آوردن جوانان مستعد در مناطق مختلف کشور ذکر کرد.
شایگان جای رشته شیمی را در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان خالی دانست و خواستار ایجاد این رشته در این واحد دانشگاهی شد.
7501/5132

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
روز باز دانشگاه علم و صنعت ایران - دانشکده مهندسی شیمی