سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ویدیو معرفی رسمی الجی کم 360 (LG Cam 360) توسط الجی


الجی همراه با ارایه الجی جی 5 ابزارهای جانبی متعددی تخت عنوان دوستان الجی معرفی کرد که هر کدام از آن ها عملکرد خاص خود را دارند. تا به حال بیشتر درباره آن ها فقط مطالعه کرده ایم، بد نیست یکی از آن ها را از دید الجی ببینیم و طریقه اتصال آن به الجی جی ۵ را بیاموزیم. در ادامه با ترنجی باشید تا الجی کم ۳۶۰ (LG CAM 360) را بیشتر بشناسیم.

حتما می دانید که واقعیت مجازی/افزوده یکی از فناوری هاییست که امسال نوبت به شکوفایی و معرفی بیشتر آن به عموم کاربران است. تا کنون هدست های واقعیت مجازی/افزوده را با هم دیده ایم و محتوای معدودی برای نمایش در آن ها داشته ایم. حال چطور است که خاطرات خود را به صورت واقعیت مجازی ثبت کنیم و سپس از این هدست ها به تماشا بنشینیم؟ این عالی است، نه؟

در همین راستا الجی و سامسونگ امسال دوربین های ۳۶۰ درجه خود را برای موبایل رسما معرفی کردند و در کنار هدست واقعیت مجازی، پروسه تولید و مصرف محتوای واقعیت مجازی را تکمیل کردند. الجی کم ۳۶۰ (LG Cam 360) از ابزارهای جانبی الجی جی ۵ است که در ادامه می خواهیم با آن بیشتر آشنا شویم. پیش از تماشای ویدیو باید بگوییم شما از این به بعد می توانید این ویدیو را در دو کیفیت از صفحه آپارات ترنجی دانلود کنید:

نظر شما درباره دوربین های ۳۶۰ درجه چیست؟ عکاسی و فیلم برداری با آن ها بسیار جذاب به نظر می رسد اینطور نیست؟ از نظر مشخصاتی باید بگوییم باتری ۱۲۰۰ میلی آمپر آن اجازه فیلم برداری ۷۰ دقیقه ای به شما می دهد. این دوربین می تواند تا رزلوشن 2K فیلم برادری کند و قیمت آن ۲۰۰ دلار است.

Gsmarena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلام
مهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]
اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
معرفی محصولات الجی شامل LG Cam Plus و Hi-Fi Plus شرکت B&O