ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقبال کم تماشاگران ایرانی و رزرو صندلی‌ها برای مسابقات فوق سنگین


به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از آمریکا، در ادامه مسابقات هشتاد و یکمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان جهان که مرحله دوم انتخابی المپیک 2016 ریو نیز است وزنه‌برداران دسته فوق سنگین در گروه B به مصاف هم رفتند که بهادر مولایی نماینده کشورمان در این دسته به مصاف حریفانش رفت.

* روز المپیک ریو

امروز طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی ستاد برگزاری مسابقات، به عنوان روز المپیک ریو نامگذاری شده که به همین دلیل پیش از آغاز مسابقه کلیپ‌های مختلفی از شهر ریو و آمادگی این شهر برای میزبانی از آوردگاه المپیک 2016 پخش شد.

* استقبال کم ایرانیان

با توجه به اینکه مسابقات امروز در نوبت صبح برگزار می‌شود و در رقابت‌های گروه B معمولا شانسی برای کسب مدال نیست از ایرانیانی که طی روزهای گذشته با حضور در سالن ملی‌پوشان کشورمان را تشویق می‌کردند خبری نیست و فقط حدود 5 تا 10 ایرانی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی به تشویق بهادر می‌پردازند.

* رزرو صندلی‌ها برای مسابقات گروه A

فقط چند ساعت تا پایان هشتاد و یکمین دوره مسابقات جهانی وزنه‌برداری باقیمانده و با توجه به نزدیک شدن به برگزاری دیدار گروه A دسته فوق سنگین مردان و زنان، صندلی‌های تماشاگران و بخصوص بخش رسانه‌ای در حال رزرو و پر شدن است و پیش‌بینی می‌شود ظرفیت سالن امروز برای اولین بار تکمیل شود.

* تمام ملی‌پوشان ایران در سالن مسابقات

با توجه به اینکه امروز آخرین ملی‌پوش کشورمان به روی تخته می‌رود تمام اعضای تیم از مجید عسگری تا نواب به همراه مسئولین فدراسیون در سالن مسابقات حضور یافته‌اند تا به تشویق بهادر مولایی پرداخته و به او روحیه بدهند.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/5DSQ1A


ویدیو مرتبط :
جودو مسابقات یک ایرانی سنگین وزن