سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چهار گلکسی جدید، دو اکسپریا تازه نفس، سه دستگاه الجی، یک اچ‌تی‌سی وان دیگر و دو لومیا ویندوزی توسط T-Mobile لهستان تایید شد


AH-Android-Samrtphones-Nexus-Samsung-Galaxy-S6-HTC-One-M9-Sony-OEM-logos-21

با یک تصویر فوق هیجان‌انگیز روبه‌رو هستیم. این تصویر همانند لو رفتن دسته‌جمعی خواهد بود که می‌توان به ان کاملاً استناد کرد. این تصویر متشر شده از سوی اپراتور T-Mobile لهستان است که در اصل نفشه مسیر رونمایی‌های سال آینده خواهد بود. در ادامه همراه باشید.

اگر در این لیست نگاه کنید نام اسمارت فون های رونمایی شده یا در اصل اضافه‌شده به سیستم اپراتوری در سال 2015 را می‌توانید ببینید. زمانی که به سال 2016 رسیدیم، در سه ماهه اول سال باید منتظر رونمایی از چهار دستگاه سامسونگ باشیم. در کنار آن دو دستگاه لومیا دیگر و یک دستگاه اچ‌تی‌سی؛ خیلی عجیب است که سامسونگ قصد رونمایی از چهار محصول را در نیمه اول سال دارد اما بعید هم نیست این دو دستگاه دیگر بخواهد به سیستم اپراتوری اضافه شود که بازهم شک و تردید داریم دراین‌باره اما بر اساس تصاویر رندری منتشرشده سامسونگ امسال می‌تواند دستگاه‌های زیر را تولید کند:

گلکسی اس 7گلکسی اس 7 پلاسگلکسی اس 7 اجگلکسی اس 7 اج پلاسگلکسی نوت 6

تعداد دستگاه‌های بیشتر از تعداد دستگاه‌هایی است که در زیر می‌بینیم اما سری نوت همیشه در اواخر سه ماهه سوم رونمایی خواهد شد. دو دستگاه لومیا می‌تواند:

مایکروسافت لومیا 850مایکروسافت لومیا 850 ایکس‌ال

باشد. در مورد اچ‌تی‌سی نیز به نظر می‌رسد همان دستگاه معروف یعنی اچ‌تی‌سی وان O2 رونمایی شود. اگر به سه ماهه دوم سال برسیم، منتظر رونمایی از چهار دستگاه الجی و دو دستگاه سونی اکسپریا هستیم. الجی را می‌توان این‌گونه در ذهن متصور شد:

الجی جی 5الجی جی 5 استایلوسنسل بعدی الجی جی فلکسیک میان رده

سونی نیز عجیب به نظر می‌رسد. در صحبت‌های قبلی انتظار رونمایی از تعدادی بیشتر اکسپریا را داشتیم اما گویا سونی در سه ماهه دوم به دو دستگاه اکتفا خواهد کرد.

سونی اکسپریا زد 6سونی اکسپریا زد 6 کامپکت

تصویر را باهم ببینیم:

T-Mobile-Plan-Samsung-Galaxy-Sony-Xperia-HTC-One-th-2

لیست دستگاه‌های بالا به‌صورت برداشت شخصی نوشته شد و اصلاً ممکن است در کنار پرچمدار اصلی میان رده نیز معرفی شود. نظر شما چیست؟ اینطور که به نظر می‌رسد اول سالی، سالی بسیار پرکار خواهد بود.

phonearena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
اچ تی سی وان در مقابل الجی جی 2 - زبان انگلیسی