سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شماره تلفن ندای امداد هلال احمراردبیل به 112 تغییر یافت


بهرام غیبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شهرستان نیر با اشاره به آمادگی نیروهای امدادی این جمعیت همچنین از شروع طرح امداد زمستانی این جمعیت 15 روز زودتر از موعد مقرر و اواسط آذرماه با توجه به سرمای زودرس منطقه خبرداد.
او بیان کرد: دراین طرح 12پایگاه ثابت وموقت و چهار پایگاه سیار در محورهای مواصلاتی با حضور 300نفر امدادگرو نجاتگر وهمچنین 16دستگاه آمبولانس، 9 دستگاه ست نجات، 2 دستگاه خودروی آرگو و جهار دستگاه پیکاپ این طرح مشارکت دارند.
غیبی همچنین از برگزاری دوره های بازآموزی برای امدادگران ونجاتگران برای خدمت رسانی مطلوب وبهتر به مسافران در زمستان خبر داد.
وی همچنین از تهیه نقشه اجرایی درمانگاه جمعیت هلال احمر در شهرستان نیر هم خبر داد وگفت: دفتر عمرانی جمعیت هلال احرم استان اردبیل در خصوص تهیه نقشه درمانگاه نیر اقدامات لازم را بعمل می آورد.
نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل وقع است.
6016/7116

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ندای امداد 112