سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تایید خبر شهادت محمد بلباسی در سوریه


تایید خبر شهادت محمد بلباسی در سوریهفارس/ خبر شهادت محمد بلباسی رئیس سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران دقایق قبل با حضور مسئولان شهرستان قائم‌شهر به خانواده وی داده شد.

دقایق قبل با حضور آیت‌الله علی معلمی امام جمعه این شهرستان و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مهدی محمدی فرماندار قائم‌شهر، ابراهیم یعقوبی فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه بسیج قائم‌شهر، محمد خداشناس رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و سیدعلی حجازی شهردار قائم‌شهر خبر شهادت، محمد بلباسی نخستین شهید مدافع حرم از شهرستان قائم‌شهر به خانواده وی داده شد.

با تایید خبر شهادت 13 مدافع حرم روز گذشته در منطقه خان‌طومان سوریه عنوان شد که یکی از این شهدا محمد بلباسی برادرزاده سردار شهید علیرضا بلباسی فرمانده گردان امام محمد باقر لشکر ویژه 25 کربلای مازندران است.مردم شهید پرور شهرستان قائم‌شهر با شنیدن خبر شهادت این فرزند برومندشان با حضور در منزل پدری شهید محمد بلباسی با خانواده وی دیدار کردند.

از شهید بلباسی سه فرزند به نام‌های فاطمه، حسن و مهدی به یادگار مانده است.شهید بلباسی متولد 1358 بوده است که در 17 اردیبهشت 95 با شهادت تا ابد جاودانه ماند.مازندران تا روز گذشته 17 شهید مدافع حرم تقدیم خاندان اهل بیت‌(ع) کرده بود که با تایید خبر شهادت 13 تن دیگر تعداد شهدای مدافع حرم این استان به 30 شهید رسیده است.در درگیری‎‌های روز گذشته در منطقه خان‌طومان سوریه علاوه بر شهادت 13 تن از رزمندگان مازندرانی 21 نفر نیز از این استان به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
لحظات خبر شهادت آیت الله محمد رضا شیرازی در کویت