سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تقدیم یک ترانه به محمدجواد ظریف در تلویزیون


تقدیم یک ترانه به محمدجواد ظریف در تلویزیونخبرآنلاین/ برنامه «626» ترانه‌ای را به اسم «سبز و سفید و سرخ؛ یعنی جهان بی‌جنگ» به محمدجواد ظریف تقدیم کرد.

سعید نبی تهیه‌کننده برنامه «626» اظهار کرد: این ترانه را به دکتر ظریف - وزیر امور خارجه - به پاس زحماتی که ایشان در دوران مذاکرات کشیدند و همچنین به‌عنوان نماینده ملت قهرمان ایران که در طی این سال‌ها صبر کردند، تقدیم کردیم.

او ادامه داد: ما به این خاطر ترانه «سبز و سفید و سرخ؛ یعنی جهان بی‌جنگ» را تقدیم کردیم که بگوییم ایرانی به‌دنبال این است که دانش، فهم و صنعت خودش را به دنیا معرفی کند، می‌خواهد تمام قله‌های علمی و صنعتی را فتح کند و ایران هرگز به دنبال جنگ‌طلبی نبوده و نیست.

فرزاد سرور آهنگ‌سازی و تنظیم «سبز و سفید و سرخ؛ یعنی جهان بی جنگ» را برعهده داشته و ترانه‌سرای آن مسعود خدیوی بروجنی است.

نبی در ادامه سخنانش از برگزاری مسابقه ملی ایده‌بازها خبر داد و گفت: این مسابقه قرار است در سطح کشور برگزار شود و تا کنون 80 درصد مقدمات کار انجام شده است و در مرحله طراحی دکور هستیم. این مسابقه در دو سطح دانش‌آموزی و غیر دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

او افزود: اگر همه‌ برنامه‌های‌مان روی روال باشد، امسال تولید این مسابقه را آغاز خواهیم کرد و از سال آینده روی آنتن می‌رود.

برنامه تلویزیونی «626» یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت 18 به تهیه‌کنندگی سعید نبی و اجرای حسین کلهر از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
محمدجواد ظریف، مصاحبه پخش نشده