سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کارت سفر در زنجان رونمایی شد


محمدرضا آقاخانی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از رانندگان نمونه حمل و نقل جاده ای استان افزود: کارت سفر همانند کارت ایمنی توصیه هایی دارد و به صورت تصویری به مسافران نشان داده می شود.
وی اظهار کرد: کارت سفر برای اولین بار در سطح کشور توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان طراحی شده که توسط کمیته مدیریت ایمنی حمل و نقل سوانح استان تایید و مورد تصویب قرار گرفته است که به صورت نمونه در استان اجرا می شود.
آقاخانی افزود: این طرح برای عملیاتی شدن در سراسر کشور به دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز پیشنهاد شده است.
مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان نیز در ادامه جلسه با اشاره به اینکه در سال 89 شمار کشته شدگان سوانح و حوادث رانندگی کشور بالغ بر 28 هزار نفر گزارش و ثبت شد، افزود: با کارهای انجام گرفته تعداد کشته شدگان این بخش به 18 هزار نفر تقلیل یافت که برای رسیدن به کمترین میزان ممکن کارهای اساسی باید انجام شود.
صفی الله کرامتی افزود: اجرای برنامه های اثر گذار در این بخش شمار کشته شدگان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: تصویب قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل اشخاص ثالث توسط مجلس شورای اسلامی گامی مهم در کاهش شمار جان باختگان است.
در پایان این مراسم از 13 راننده ناوگان حمل و نقل جاده ای که در دو سال گذشته تخلفی نداشتند تقدیر شدند.
هفته یادمان قربانیان سوانح رانندگی 23 تا 29 آبان با عنوان های عابران پیاده، قربانیان سوانح رانندگی، کودکان و دانش آموزان، سالمندان و افراد کم توان، موتورسیکلت سواران، رانندگان و خانواده در کشور نامگذاری شده است.
6085/7320

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بریم سفر (زنجان) - قسمت اول