طرز تهیه بورک پنیر فتا ، شوید و فلفل قرمز


مواد لازم بورک پنیر فتا ، شوید و فلفل قرمزخمیر یوفکا: 15 عددپنیر فتا : 150 گرمشوید تازه : نصف فنجانپیازچه : 3 عددآبلیمو : 2 قاشق غذاخوریروغن زیتون : نصف فنجانلیمو : یک عددفلفل قرمز : یک عددسیاه دانه : یک قاشق غذاخوری

بورک پنیر فتا و شوید و فلفل قرمز ، بورک پنیر فتا و شوید ، طرز تهیه بورک پنیر فتا و شوید و فلفل قرمز

طرز تهیه بورک پنیر فتا ، شوید و فلفل قرمز

 فلفل قرمز را خرد می کنیم .خرد کردن فلفل در بورک پنیر فتا ، شوید و فلفل قرمزدر مخلوط کنی پنیر فتا ، شوید ، پیازچه ، فلفل قرمز و آبلیمو را مخلوط می کنیم.یک لایه از خمیر را برداشته و روی آن را توسط قلم مو به روغن زیتون آغشته می کنیم تا سطح خمیر کاملا مرطوب شود . لایه دوم را روی لایه اول گذاشته و همانند قبل خمیر را مرطوب می کنیم . این کار را برای لایه سوم نیز تکرار می کنیم .خمیرهای چرب شده را از وسط نصف کرده به طوریکه دو دسته سه تایی داشته باشیم .یک قاشق از مواد را داخل خمیر ریخته و رول می کنیم . سطح بیرونی خمیر را به روغن زیتون آغشته و مقداری سیاه دانه و پره های لیمو را روی آن می پاشیم .رولها را داخل فر از قبل گرم شده با درجه حرارت 200 درجه سانتی گراد قرار داده تا روی آنها طلایی شوند .

طرز تهیه بورک پنیر فتا و شوید و فلفل قرمز ، طرز تهیه بورک پنیر فتا و شوید و فلفل قرمز ، طرز تهیه بورک پنیر

نکات تکمیلی در مورد بورک پنیر

بورک پنیر جزو غذای ملل - ترکی میباشد زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 15 دقیقه و زمان پخت و انتظار آن در حدود 25 دقیقه میباشد .بورک پنیر را می توانید در وعده نهار - شام - پیش غذا - سرو کنید . همچنین میتوان در ماه رمضان به عنوان افطار - میل کرد .توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 5 نفر مناسب میباشد .

طرز تهیه بورک پنیر فتا ، شوید و فلفل قرمز


ویدیو مرتبط :
‫طرز تهیه پیتزا با بورک‬‎