سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ناوگان حمل و نقل پسماند شهرداری کاشان به سامانه هوشمند مجهز شد


به گزارش ایرنا، محمدحسین واحدیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این سامانه مختصات موقعیت وسیله نقلیه از ماهواره های «ای وی ال» دریافت و اطلاعات خودرو را به کمک جی پی آر اس یا سامانه پیامکی به مرکز داده های ردیابی ارسال می کند.
وی افزود: این اطلاعات بروزرسانی شده و در اختیار ناظران مناطق شهرداری قرار می گیرد تا بر محل دقیق خودرو، مسافت طی شده، سرعت و دیگر داده ها کنترل و نظارت داشته باشند.
بگفته وی، داده های دریافتی بصورت سیستمی پایش شده و گزارشهای تحلیلی و آماری روی نقشه ها و یا نمودارهای آماری تهیه می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: بر روی هر یک از خودروهای ناوگان حمل پسماند شهری در مناطق، یک سامانه ردیابی دارای کد شناسایی خاص نصب خواهد شد.
وی تصریح کرد: مرکز مانیتورینگ مدیریت ناوگان می تواند در هر لحظه از شبانه روز از طریق نرم افزار، نظارت دائمی داشته و در صورت بروز هرگونه نقص در ارسال داده ها از طریق شبکه جی پی آر اس اقدام به تشخیص و عیب یابی کند.
واحدیان با توجه به وجود 39 دستگاه خودرو حمل پسماندهای شهری و ساختمانی در مناطق پنجگانه شهرداری کاشان، یادآور شد: در مرحله نخست تمامی خودروهای شهرداری منطقه دو کاشان به این سیستم تجهیز شده اند.
وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان ماه جاری این سیستم بر روی تمامی خودروهای مدیریت پسماند نصب شود.
6136/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آشنایی با سامانه های حمل و نقل هوشمند