فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«آوانتاژ»؛ مستند رقابت تیم فوتبال استقلال و منتخب کارتن‌خواب‌ها


به گزارش خبرگزاری تسنیم، «آوانتاژ» یک مستند سینمایی است که پژوهش آن از اواخر سال گذشته در تهران آغاز شد و تیرماه سال جاری تصویربرداری آن کلید خورد، و پس از گذشت 22 جلسه کاری در طی 5 ماه  هم اکنون 90 درصد از مرحله تولید آن به اتمام رسیده است.

این فیلم مستند روایتگر شرایط گذشته و حال تعدادی کارتن‌خواب در حال بهبودی‌ست، که یک تیم فوتبال تشکیل داده‌اند و برای اثبات تیم خود باید در مسابقه با تیم پیشکسوتان استقلال تهران برنده بازی شوند.

از عوامل اصلی این فیلم می‌توان به تهیه‌کننده: محمد کارت، تصویربردار: جواد رزاقی‌زاده، صدابردار: مهدی‌ کارت، دستیاران کارگردان: امین مختاری و مهرداد خانی، عکاس: سجاد عسکری و مجری طرح: شبکه مستند سیما اشاره کرد.

این کارگردان پیش از این فیلم‌های مستندی چون: «جایی که آدمها درخت می‌شوند»، «خونمردگی»، «بختک» و «معلق» را ساخته است، که مستند «معلق» او در  بخش مسابقه ملی نهمین جشنواره سینما حقیقت امسال به روی پرده خواهد رفت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
علی ضیا ستاره تیم فوتبال کارتن خواب ها