سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایسر تصمیم دارد نسخه اندرویدی تلفن هوشمند Jade Primo را معرفی کند


ایسر تصمیم دارد نسخه اندرویدی تلفن هوشمند Jade Primo را معرفی کنددیجیاتو/ تلفن هوشمند «Jade Primo» از شرکت ایسر در سپتامبر ۲۰۱۵ رونمایی شد اما هنوز هم برای فروش عرضه نشده است. این موبایل از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می کند و در حالی که شاید در ماه آینده میلادی شاهد عرضه شدن Jade Primo به بازار باشیم، گفته می شود که ایسر اکنون در حال توسعه یک نسخه اندرویدی از آن است.

محصول جدید از شماره مدل «S58A» برخوردار بوده و به تازگی در بنچمارک Geekbench رویت شده که گفته می شود همان نسخه اندرویدی از موبایل یاد شده است.

شماره مدل موبایل کنونی که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل بهره می گیرد، S58 است و حالا در نمونه جدید این محصول، از اندروید ۶.۰ استفاده شده است.

سایر اطلاعات سخت افزاری قابل ذکر شامل حضور چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۰۸ و سه گیگابایت رم می شوند در حالی که سایر مشخصات با نمونه ویندوزی یکسان هستند.

در حال حاضر چنین به گوش می رسد که این محصول تنها در صورتی معرفی و عرضه خواهد شد که کاربران از نمونه ویندوزی آن استقبالی به عمل نیاورند و در واقع ایسر با این کار یک موبایل نیمه پرچمدار پشتیبان با پلتفرم نرم افزاری اندروید برای خود کنار گذاشته است.

در صورتی که مدیران شرکت یاد شده تصمیم به معرفی این محصول بگیرند، می توانیم انتظار داشته باشیم که در اوایل اسفند ماه و همزمان با کنگره جهانی موبایل از آن پرده برداری شود.


منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
ویدیویی از گوشی جدید ایسر با نام Jade Primo