سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نوزادان متولد اين ماه قد بلندتر مي شوند


اقتصادآنلاين/ کارشناسان البته عوامل ديگري چون سن مادر، ژنتيک، نحوه تغذيه در دوران بارداري، استرس و ساير ‌پارامترها را در قد و وزن نوزاد موثر مي‌دانند.
نوزادان متولد اين ماه قد بلندتر مي شوند بدنيا آمدن در برخي ماه‌هاي سال مي‌تواند فوايد سلامتي و زيبايي خاصي براي متولدين آن ماه‌ها داشته باشد.

کارشناسان بهداشتي به تازگي دريافته‌اند نوزاداني که در ماه‌هاي تابستان به دنيا مي‌آيند، هنگام تولد از وزن بالاتري برخوردار هستند و نسبت به کودکان به دنيا آمده در فصول سرد سال و سال‌هاي آتي قد بلندتري خواهند داشت.

گفتني است، کارشناسان علت اين امر را دريافت بيشتر ويتامين D توسط مادر باردار در فصول گرم سال از نور خورشيد مي‌دانند.

بررسي ها نشان مي‌دهند، ويتامين D دريافتي توسط مادر باردار به جنين منتقل شده و سبب افزايش سلامت در او مي‌شود.

براساس تحقيقي همسو دختران متولد شده در تابستان نيز ديرتر دچار بلوغ مي‌شوند.

بر اساس پژوهش‌ها بلوغ ديررس در دختران مي‌تواند سبب حفظ سلامت در آنها و کاهش درصد ابتلاي آنها به بيماري‌هايي چون ديابت، بيماري‌هاي قلبي - عروقي و سرطان سينه در سنين بزرگسالي شود.

اين يافته‌ها حاصل تحقيقات پژوهشگران دانشگاه ‌کمبريج بر روي ۵۰۰ فرد بزرگسال متولد شده در فصول مختلف سال است.

کارشناسان حتي اعتقاد دارند کودکان به دنيا آمده در فصل تابستان کمتر در معرض ابتلا به آلرژي و حساسيت در سال‌هاي آتي قرار مي‌گيرند زيرا ميزان ويتامين D بدن آنها بالاست.
کارشناسان البته عوامل ديگري چون سن مادر، ژنتيک، نحوه تغذيه در دوران بارداري، استرس و ساير ‌پارامترها را در قد و وزن نوزاد موثر مي‌دانند.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد

https://telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
عکاسی از نوزادان تازه متولد شده