سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خودکشی دانشجوی دانشگاه شیراز


یکی از دانشجویان سال آخر رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه شیراز، روز گذشته در محوطه خوابگاه این دانشگاه اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه فارس، این دانشجوی سال چهارم زبان دانشگاه شیراز که به گفته برخی دانشجویان ساکن خوابگاه بوده، به دلیل مشکلات شخصی خود را از طبقه 9 خوابگاه، به پائین پرت کرده است.

براساس شنیده‌ها این دانشجو، ساکن شیراز بوده و تا بعدازظهر هم هیچ نشانه‌ای از ناراحتی یا مشکل در وی دیده نشده است.

به گزارش ایسنا،‌ در خبری که ساعتی قبل روی پورتال دانشگاه شیراز بارگذاری شده، آمده است" به اطلاع کلیه دانشگاهیان (اساتید گرامی، کارکنان محترم، دانشجویان معزز) می‌رساند که متاسفانه ساعت 16 شنبه، 25 اردیبهشت 95، یکی از دانشجویان سال آخر رشته زبان و ادبیات انگلیسی این دانشگاه، به دلیل مشکلات شخصی اقدام به خودکشی کرده و موجب تاثر همگان گردید.

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم نامبرده، به اطلاع می رساند اقدامات لازم در این زمینه درحال انجام است و مراتب در اطلاعیه های بعدی به استحضار همگان خواهد رسید. از خداوند منان مغفرت الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آرزومندیم."

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
خودکشی دانشجوی تربیت معلم همدان