سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیجی گرد: گشت و گذاری در شرکت Anetwork


دیجی گرد: گشت و گذاری در شرکت Anetwork

دیجی گرد یکی از بخش های نسبتا جدید دیجیاتو است که در نظر دارد مخاطبان را با فرهنگ سازمانی و محیط داخلی شرکت های ایرانی آشنا سازد. در دیجی گرد، دوربین دیجیاتو به داخل شرکت های مختلف می رود و سعی می کند تا در فضایی صمیمی، آنچه که در درون یک سازمان رخ می دهد را به تصویر کشد.

این روزها فرهنگ شرکت های با گذشته تفاوت بسیاری دارد؛ مدیران هر مجموعه تلاش می کنند تا با ایجاد فضایی با طراوت، فضایی ایده آل را برای کارمندانشان رقم زنند و شرایط را به نحوی رقم زنند که کارمندان با نهایت بازدهی به انجام فعالیت های خود بپردازند.

پس از اینکه در اولین قسمت دیجی گرد، به بازدید شرکت Fax.ir رفتیم، برای قسمت دوم تصمیم گرفتیم تا نگاهی به درون مجموعه Anetwork بیندازیم. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Anetwork یک شرکت فعال در زمینه تبلیغات اینترنتی است که در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را شروع کرده و از آن زمان توانسته نام خود را به عنوان یکی از بازیگران عرصه تبلیغات کلیکی جای بیندازد. این مجموعه هم اکنون بیش از ۳۰ کارمند دارد و خدمات خود را در اختیار بیش از ۳ هزار مشتری قرار می دهد.

Anetwork طبق گفته مدیرانش در حال حاضر تبلیغات خود را در بیش از ۱۲ هزار وبسایت به نمایش می گذارد و بستر مناسبی برای درآمدزایی سایت اینترنتی به شمار می رود. در ویدیو ۱۸ دقیقه ای زیر می توانید با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

(شما می توانید ویدیو زیر را در دو کیفیت 360p و 720p مشاهده نمایید)

برچسب‌ها:Anetworkاستارتاپای نتورکتبلیغات کلیکیدیجی گردشرکت Anetworkفرهنگ سازمانی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
دیجی گرد - فکس دات آی آر